Morsomt å finne stoffskal sette frem symaskinen igjen snart jeg ogsågleder meg.. Må bare finne det stoffet jeg vil ha først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt å finne stoffskal sette frem symaskinen igjen snart jeg ogsågleder meg.. Må bare finne det stoffet jeg vil ha først
Ja, det er verdt det.Off.. liker ikke at du føler det sånn.. vi prøvde 2 år før spiren satt men aldri mistet.. men tenker uansett at det er verdt det!
Ikkeno hyggelig nei! Men blir utrolig nok litt vandt til det.. får trøste meg med det at det tyder på at hormonproduksjonen er bra og lillegutt vokser som han skalUff da, stakkars. Det er ille å kaste opp
![]()
kan anbefale sikklesmekker, oppbevaringsposer til stellebagen, kanskje t.o.m. mei-tai.Morsomt å finne stoffhelt ny symaskin og ingen kunnskap, men har planlagt å prøve meg på litt småtterier
![]()
Skjønte det! Man har tunge perioder og det er lov når man har så vondt!Ja, det er verdt det.
Som jeg skrev:
"Jeg gleder meg enormt til babyen kommer.
Men det er noe helt annet når man er gravid, enn når man bestemmer seg for å begynne prøvingen"
Det jeg skrev var mer lufting av hodet, jeg angrer intet, er mer glad for jeg ikke viste..
Har planer om å lage siklesmekker og ammeinnlegg, kanskje prøve meg på en body og noen luer.. vi får se hvordan det går ;-)kan anbefale sikklesmekker, oppbevaringsposer til stellebagen, kanskje t.o.m. mei-tai.
Dette er fine enkle ting å sy. smekkene og posene kan du lage av restestoff du har liggende![]()
Ja, men håper du slipper å kaste opp fremover nåIkkeno hyggelig nei! Men blir utrolig nok litt vandt til det.. får trøste meg med det at det tyder på at hormonproduksjonen er bra og lillegutt vokser som han skal
Det er masse fine bøker rundt omkring med fine lette oppskrifter i. Du finner også mye fint i OTTOBRE som ett blad du ofte får kjøpt på f.eks NarvesenHar planer om å lage siklesmekker og ammeinnlegg, kanskje prøve meg på en body og noen luer.. vi får se hvordan det går ;-)
Ja.. kan jo håpeJa, men håper du slipper å kaste opp fremover nå![]()
Takk for tips - det skal jeg sjekke ut!Det er masse fine bøker rundt omkring med fine lette oppskrifter i. Du finner også mye fint i OTTOBRE som ett blad du ofte får kjøpt på f.eks Narvesen
hehe bare hyggeligTakk for tips - det skal jeg sjekke ut!![]()
Ja, i alle fall når man er fersk i gamet.. holder på å tråle igjennom bruksanvosninga på symaskina og lærer masse nytt.. men tror det tar litt tid før jeg får forståelse for alle sømmene.. herregud så mange valg!hehe bare hyggeligalltid kjekt med noen tips her og der
![]()
Ja det kan virke litt overveldende noen gangerJa, i alle fall når man er fersk i gamet.. holder på å tråle igjennom bruksanvosninga på symaskina og lærer masse nytt.. men tror det tar litt tid før jeg får forståelse for alle sømmene.. herregud så mange valg!
Vi får seJa det kan virke litt overveldende noen gangerMen det setter seg nok fort nok
![]()
oohh NICE! da er du jo i trygge hender!Vi får sehar sy og quiltedronning som tante, så får ringe henne om jeg setter meg helt fast
Joda.. men hun bor langt unna, så blir bare telefonhjelpoohh NICE! da er du jo i trygge hender!
jaja men det er mer enn hva mange andre harJoda.. men hun bor langt unna, så blir bare telefonhjelp![]()
Hehe.. jepp.. heldig sånn settjaja men det er mer enn hva mange andre har![]()
Mamma brukte symaskinen masse. Tror det er der jeg har det fra. Husker vi hadde "tekstil" på skolen.. Å jeg elsket detHehe.. jepp.. heldig sånn sett![]()
Mamma brukte symaskinen masse. Tror det er der jeg har det fra. Husker vi hadde "tekstil" på skolen.. Å jeg elsket det![]()