Felles skravle 2015

skal sette frem symaskinen igjen snart jeg også :D gleder meg.. Må bare finne det stoffet jeg vil ha først
Morsomt å finne stoff :-) helt ny symaskin og ingen kunnskap, men har planlagt å prøve meg på litt småtterier :-)

Off.. liker ikke at du føler det sånn.. vi prøvde 2 år før spiren satt men aldri mistet.. men tenker uansett at det er verdt det!
Ja, det er verdt det.
Som jeg skrev:
"Jeg gleder meg enormt til babyen kommer.
Men det er noe helt annet når man er gravid, enn når man bestemmer seg for å begynne prøvingen"

Det jeg skrev var mer lufting av hodet, jeg angrer intet, er mer glad for jeg ikke viste..

Uff da, stakkars:(. Det er ille å kaste opp:(
Ikkeno hyggelig nei! Men blir utrolig nok litt vandt til det.. får trøste meg med det at det tyder på at hormonproduksjonen er bra og lillegutt vokser som han skal

Morsomt å finne stoff :) helt ny symaskin og ingen kunnskap, men har planlagt å prøve meg på litt småtterier :)
kan anbefale sikklesmekker, oppbevaringsposer til stellebagen, kanskje t.o.m. mei-tai.
Dette er fine enkle ting å sy. smekkene og posene kan du lage av restestoff du har liggende :)

Ja, det er verdt det.
Som jeg skrev:
"Jeg gleder meg enormt til babyen kommer.
Men det er noe helt annet når man er gravid, enn når man bestemmer seg for å begynne prøvingen"

Det jeg skrev var mer lufting av hodet, jeg angrer intet, er mer glad for jeg ikke viste..
Skjønte det! Man har tunge perioder og det er lov når man har så vondt!

kan anbefale sikklesmekker, oppbevaringsposer til stellebagen, kanskje t.o.m. mei-tai.
Dette er fine enkle ting å sy. smekkene og posene kan du lage av restestoff du har liggende :)
Har planer om å lage siklesmekker og ammeinnlegg, kanskje prøve meg på en body og noen luer.. vi får se hvordan det går ;-)

Har planer om å lage siklesmekker og ammeinnlegg, kanskje prøve meg på en body og noen luer.. vi får se hvordan det går ;-)
Det er masse fine bøker rundt omkring med fine lette oppskrifter i. Du finner også mye fint i OTTOBRE som ett blad du ofte får kjøpt på f.eks Narvesen

Det er masse fine bøker rundt omkring med fine lette oppskrifter i. Du finner også mye fint i OTTOBRE som ett blad du ofte får kjøpt på f.eks Narvesen
Takk for tips - det skal jeg sjekke ut! :-)

hehe bare hyggelig :) alltid kjekt med noen tips her og der ;)
Ja, i alle fall når man er fersk i gamet.. holder på å tråle igjennom bruksanvosninga på symaskina og lærer masse nytt.. men tror det tar litt tid før jeg får forståelse for alle sømmene.. herregud så mange valg!

Ja, i alle fall når man er fersk i gamet.. holder på å tråle igjennom bruksanvosninga på symaskina og lærer masse nytt.. men tror det tar litt tid før jeg får forståelse for alle sømmene.. herregud så mange valg!
Ja det kan virke litt overveldende noen ganger :P Men det setter seg nok fort nok ;)

Ja det kan virke litt overveldende noen ganger :P Men det setter seg nok fort nok ;)
Vi får se :-) har sy og quiltedronning som tante, så får ringe henne om jeg setter meg helt fast

Mamma brukte symaskinen masse. Tror det er der jeg har det fra. Husker vi hadde "tekstil" på skolen.. Å jeg elsket det :D
:-) har vel lært mer strikking, hekling og brodering hjemmefra jeg.. men nå gleder jeg meg til å prøve sying.. men måtte gi opp i kveld.. klarer ikke sitte.. får ta litt og litt ila helga

Back
Topp