Taster på mobilenGod fredagskveld jenter..Hva gjør dere i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taster på mobilenGod fredagskveld jenter..Hva gjør dere i kveld?
oh yeahHar du netflix?
Har foreløpig sluppet bekkenplager. håper jeg slipper denne gangen som sist *krysser fingrene*Taster på mobilenSkal kanskje treffe en venninne seinere, må bare se det litt an om beina vil bære meg. Bekkenløsning er ikke kult!
Sett Sons of anarchy?oh yeahnetflix, viaplay, HBO... you name it
hahaha er vel heller det at jeg har sett alt jeg vil se på de streamingtjenestene
![]()
Sett Sons of anarchy? litt.. ikke min greie.
Grimm? ja
Scandal? nei
Orange is the new black? ja
Black orphan? nei
Arrow? ja (streamer sesong 3 på nettet om dagen)
Pretty little liars? ja
Supernatural Ja
?
Sett Fringe da? Eller the 100?hahaha
GoT juppScandal er bra da
Game of thrones?
Vikings?
begynte med 100.. kjedet meg fort.. vet ikke hvorforSett Fringe da? Eller the 100?![]()
begynte med 100.. kjedet meg fort.. vet ikke hvorfor![]()
Fringe har jeg ikke sett ennå
kanskje jeg skal gi det en ny sjanse etterhvert daSkjer mer i sesong 2 enn 1
Fringe er bra![]()
Off.. liker ikke at du føler det sånn.. vi prøvde 2 år før spiren satt men aldri mistet.. men tenker uansett at det er verdt det!Vi var det som ble kalt slitere.
Brukte litt over ett år på eldste, og denne.
Brukte 2,5 år på frøkna.
Har tilsammen mistet 5 ganger.
Jeg gleder meg enormt til babyen kommer.
Men det er noe helt annet når man er gravid, enn når man bestemmer seg for å begynne prøvingen.
For å være helt ærlig hadde jeg vist på forhånd at jeg i flere måneder kom til å ha vondt 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, aldri smertefri. Gå på krykker og og store problemer med å bevege meg..
Tror jeg faktisk ikke vi ville ha begynt prøvingen.
Jeg klager ikke, det ha jeg ikke lov til med vår historie.
Jeg biter tennene sammen, og ser frem til babyen er her.
Er bare litt oppgitt og lei akkurat nå
Driver å lager mal til babynestGod fredagskveld jenter..Hva gjør dere i kveld?
Og kaster opp igjen tydeligvis :-(Driver å lager mal til babynest![]()
Det er faktisk lov å si at man er sliten og ikke liker å ha det vondt selv om barnet er ønsket.Vi var det som ble kalt slitere.
Brukte litt over ett år på eldste, og denne.
Brukte 2,5 år på frøkna.
Har tilsammen mistet 5 ganger.
Jeg gleder meg enormt til babyen kommer.
Men det er noe helt annet når man er gravid, enn når man bestemmer seg for å begynne prøvingen.
For å være helt ærlig hadde jeg vist på forhånd at jeg i flere måneder kom til å ha vondt 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, aldri smertefri. Gå på krykker og og store problemer med å bevege meg..
Tror jeg faktisk ikke vi ville ha begynt prøvingen.
Jeg klager ikke, det ha jeg ikke lov til med vår historie.
Jeg biter tennene sammen, og ser frem til babyen er her.
Er bare litt oppgitt og lei akkurat nå
Uff, kaster du opp?Og kaster opp igjen tydeligvis :-(
Åh nei! Håper det kun er denne ene gangen og at det ikke fortsetter!Og kaster opp igjen tydeligvis :-(
Uff, kaster du opp?
Ja, gjør det av og til.. en gang eller to i uka som regel.. vil liksom ikke gi helt slipp :-/Åh nei! Håper det kun er denne ene gangen og at det ikke fortsetter!
skal sette frem symaskinen igjen snart jeg ogsåDriver å lager mal til babynest![]()
Uff da, stakkarsJa, gjør det av og til.. en gang eller to i uka som regel.. vil liksom ikke gi helt slipp :-/