Jippi, så flott at du sier det, du skjønner, vår kjære Lilleblomst_15 syns ikke detDu kan få den for min del![]()
Hun vil ha den selv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så flott at du sier det, du skjønner, vår kjære Lilleblomst_15 syns ikke detDu kan få den for min del![]()
Det var vel ganske mye liv i starten, men så dabbet det veldig av en periode..Var kanskje det, syns det var stille, men da var jeg kanskje bare på på de feil tidspunktene![]()
Eller i feil trådVar kanskje det, syns det var stille, men da var jeg kanskje bare på på de feil tidspunktene![]()
hvem har termin av dere først?Jippi, så flott at du sier det, du skjønner, vår kjære Lilleblomst_15 syns ikke det
Hun vil ha den selv...
Hun har 1. mars, jeg har 30. marshvem har termin av dere først?
Da delerdere , annenhver måned.Hun har 1. mars, jeg har 30. mars
Takk for oppdateringOppdatering kl 13:19
2. Lilleblomst_15 1.982
5. Musemor med to små og en i magen 1.429
6. Lillefrø15 1.378
8. Sara 1.117
11. lizzed 947
17. EJ 749
26. Kengu 478
36. Lanterne 356
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.355 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
1 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Lovehearts funketSå kjedelig, enkelte dager er det det eneste som hjelper for meg.
Is?
Klart jeg vilJippi, så flott at du sier det, du skjønner, vår kjære Lilleblomst_15 syns ikke det
Hun vil ha den selv...
Høres ut som en planDa delerdere , annenhver måned.![]()
Jobbe.God morgen jenter. Tidligvakt i dag før helg
. Fri i morgen
. Hva skal dere i dag?
![]()
Håper dagen går fortJobbe.
Ukas andre overtidsdag.
Ja, det er typiskGod morgen jenter. Typisk at jeg våkner kl 06:00 når jeg har en fridag.. Får bare ikke sove igjen
Kjøre kengubarnet på skolen,trene,dryppe øynene,jobb,pakkeGod morgen jenter. Tidligvakt i dag før helg
. Fri i morgen
. Hva skal dere i dag?
![]()
Slappe av for det meste.God morgen jenter. Tidligvakt i dag før helg
. Fri i morgen
. Hva skal dere i dag?
![]()