Felles skravle 2015

Den balansen er vanskelg - er som å balansere på hårstrå.
Jeg vet.. og varierer veldig.. har som sagt en god periode og tåler litt mer.. derfor presser jeg litt mer også.. men plutselig snur det igjen..

Ja det er helt sant. Men føles ut som det er en stor slange som åler seg rundt der inne, magen hopper og danser (in slow motion) og buler ut her, så der. Blir jo nesten sjøsyk :p
He he:). Ja, noen ganger husker jeg det var slitsom, spes når jeg skulle spise:)

Å ja:). Ossen brød baker du?;)
Baker som regel to brød i gangen.. litt forskjellig hva jeg har oppi evnt bruker jeg bare en sånn pose med kornbrød el lignende.. tar ca 45 min på 200 gr.. men hever i 2×30 min da.. først i bollen, så i form..

Bare et lite møte nå, så er jeg ferdig for dagen :)

Baker som regel to brød i gangen.. litt forskjellig hva jeg har oppi evnt bruker jeg bare en sånn pose med kornbrød el lignende.. tar ca 45 min på 200 gr.. men hever i 2×30 min da.. først i bollen, så i form..
Å ja, skjønner:). Godt er det uansett:)

Så bra! Dumt med mye smerter, men da har du i allefall kvelden og morgendagen å komme deg på! Har plutselig fått mer energi de siste dagene jeg :-) men sliten nå etter å ha gjort husarbeid i nesten hele dag!
Husarbeid bør jeg ikke gjøre for mye av. Gjør jeg det er jeg helt ødelagt etterpå

Back
Topp