Felles skravle 2015

Oppdatering kl 14:22

2. Lilleblomst_15 1.656
5. Musemor med to små og en i magen 1.206
6. Lillefrø15 1.170
9. Sara 978
13. lizzed 792
28. Kengu 369
37. Lanterne 317

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så flott med oppdatering, og kjekt å se at jeg holder stand på listen :) De 2000 innleggene klarer du nok lenge før slutten av mnd med tanke på alle innleggene du allerede har :)

hjelperikke det når soverommet er iskaldt
Du må jo ha med deg en sengegjest, aller helst mannen. Da blir det fort varmt! Min er som en kjempevarmeflaske :P

Dagens sykemelding:
Puh... Mannen har fått manneinfluensa og ligger strak i sofaen. Alt er falt på meg idag, dødssliten etter søndagsfrokost, kjøkkentjeneste, utflukt på isen med eldstepoden, middagslaging, ny opprydding, vært med på forballtreninga til gutten (må jo for all del være interessert og engasjert i hans aktiviteter), ordna muffins og det var godt... Feirer 14 dager igjen til termin. Nå må oppvaskmaskin og vaskemaskin tømmes! Også skal gutten hentes halv åtte hos kompisen... Så er kvelds og forhåpentligvis seng innen kl 21.

Sliten.no men kniper tenna sammen og ignorerer bekkenet som skriker så høyt! Heldigvis mandag imorgen og jeg kan slappe av mellom 8:30 og 15:00... Yeahhy!
Skal si du har stått på! Godt det er hverdag igjen snart og man får masse egentid :) Syntes det er litt deilig å være alene hjemme og kunne gjøre akkurat det jeg vil :)

Du må jo ha med deg en sengegjest, aller helst mannen. Da blir det fort varmt! Min er som en kjempevarmeflaske :p
Men, men, men, det går da ikke.
Han skal jo passe ungene

Så flott med oppdatering, og kjekt å se at jeg holder stand på listen :) De 2000 innleggene klarer du nok lenge før slutten av mnd med tanke på alle innleggene du allerede har :)
Håper på det.
Ligger ikke mer enn ca 1,5 dag foran ajur. Kunne egentlig ha tenkt meg å ligge lenger fremme slik at det ikke var så farlig om man fikk noen dager uten så mye skravling..

Oppdatering kl 19:18

2. Lilleblomst_15 1.693
4. Musemor med to små og en i magen 1.246
6. Lillefrø15 1.185
9. Sara 985
13. lizzed 800
28. Kengu 374
38. Lanterne 318

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

Håper på det.
Ligger ikke mer enn ca 1,5 dag foran ajur. Kunne egentlig ha tenkt meg å ligge lenger fremme slik at det ikke var så farlig om man fikk noen dager uten så mye skravling..
Skjønner godt hva du mener. Blir liksom et lite ekstra stressmoment når man ikke kan ta en ordentlig pausedag hvis det skjer noe.

Back
Topp