Lillefrø15
Forumet er livet
Så koseligHar nettopp kommet inn fra en deilig skitur, herlig i sporet idag :-D Når sambo kommer hjem fra skitrekket pakker vi ut av hytta og vender nesa hjemoverVis vedlegget 99387
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligHar nettopp kommet inn fra en deilig skitur, herlig i sporet idag :-D Når sambo kommer hjem fra skitrekket pakker vi ut av hytta og vender nesa hjemoverVis vedlegget 99387
Foretrekker å legge meg under dynen jeg og. Eller ta en varm dusjNå høres du ut som mannen.
Jeg pleier å krype under dyna, jeg
Helt fantastisk.. nå er vi kommet til vestnes - ferga går kl 17Så koselig![]()
Hva med varm dusj først, og så under dynen???Foretrekker å legge meg under dynen jeg og. Eller ta en varm dusj![]()
Tusen takk for oppdateringOppdatering kl 14:22
2. Lilleblomst_15 1.656
5. Musemor med to små og en i magen 1.206
6. Lillefrø15 1.170
9. Sara 978
13. lizzed 792
28. Kengu 369
37. Lanterne 317
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdateringOppdatering kl 14:22
2. Lilleblomst_15 1.656
5. Musemor med to små og en i magen 1.206
6. Lillefrø15 1.170
9. Sara 978
13. lizzed 792
28. Kengu 369
37. Lanterne 317
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Ja, det gjør detHelt fantastisk.. nå er vi kommet til vestnes - ferga går kl 17blir deilig å komme hjem også
Så greit da! Fått kjøpt mye bra, eller bare mat?Fått vært i svergie en tur, mye mennesker og mye rot når jeg kom hjem med alle varer.. Nå får jeg vel begynne med middagen..
Jepp.. jobb tirsdag og fredag neste ukeJa, det gjør det. Fri i morgen?
![]()
Tusen takk for oppdatering![]()
Takk for oppdatering![]()
Hva med varm dusj først, og så under dynen???
hjelperikke det når soverommet er iskaldtNå høres du ut som mannen.
Jeg pleier å krype under dyna, jeg
Det blir fort varmt under dynen..hjelperikke det når soverommet er iskaldt
Samme herDet blir fort varmt under dynen..
Ville fremdeles ha valgt det
Bare hver forsiktig nå.Dagens sykemelding:
Puh... Mannen har fått manneinfluensa og ligger strak i sofaen. Alt er falt på meg idag, dødssliten etter søndagsfrokost, kjøkkentjeneste, utflukt på isen med eldstepoden, middagslaging, ny opprydding, vært med på forballtreninga til gutten (må jo for all del være interessert og engasjert i hans aktiviteter), ordna muffins og det var godt... Feirer 14 dager igjen til termin. Nå må oppvaskmaskin og vaskemaskin tømmes! Også skal gutten hentes halv åtte hos kompisen... Så er kvelds og forhåpentligvis seng innen kl 21.
Sliten.no men kniper tenna sammen og ignorerer bekkenet som skriker så høyt! Heldigvis mandag imorgen og jeg kan slappe av mellom 8:30 og 15:00... Yeahhy!
Takk for oppdatering!Oppdatering kl 19:18
2. Lilleblomst_15 1.693
4. Musemor med to små og en i magen 1.246
6. Lillefrø15 1.185
9. Sara 985
13. lizzed 800
28. Kengu 374
38. Lanterne 318