Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi! Bare rett rundt 10 uker igjen ♡Er vel 29+3 i dag så ikke så veldig lenge igjen
Stemmer du har lange dager nå ved nyttår duNå logger jeg av jobb og drar hjem
JaSå koselig da![]()
Kjør pent og god nattNå logger jeg av jobb og drar hjem
god natt alle sammenGod natt jenter![]()
God nattGod natt jenter![]()
Hun er mest i egen dagbok og enkelte andre sine, lenge siden jeg har sett særlig til henne her inne.Hei dere! Innom og hilser på igjenhvor er lykkeliten?
God natt jenter![]()
god natt alle sammen![]()
God natt! Her fikk vi ryddet og kastet litt på soverommet og satt inn og fyllt opp ny kommode til babyen.. ser at jeg nok må shoppe litt mer klær til gulletGod natt
Å så gøyGod natt! Her fikk vi ryddet og kastet litt på soverommet og satt inn og fyllt opp ny kommode til babyen.. ser at jeg nok må shoppe litt mer klær til gullet![]()
Det er veldig morsomt når man begynner å få orden jaÅ så gøydet skal jeg snart å
Sov godtDet er veldig morsomt når man begynner å få orden jamen mye som gjenstår med rydding og kasting.. får se om overskuddet kommer en dag.. mye vondt nå etter et par timer - selv md pauser.. nå er det bare å sove før jobb imorra!
God morgenGod morgen.
Ja, i dag skal jeg etter planen hente ungene.God morgen. Kortere dag på jobb i dag?
Deilig det daJa, i dag skal jeg etter planen hente ungene.
God morgen.
God morgen alle sammeGod morgen. Kortere dag på jobb i dag?