Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God morgen jenter. Første dag i ny jobb
.
God morgen alleLykke til idag! Og god morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter. Første dag i ny jobb
.
God morgen alleLykke til idag! Og god morgen![]()
Tilbud hvor? Også tenkt kjøpe detNatta! Sniker også fra under dyna.. nettopp bestilt newbornseatredd for at tilbudet skulle gå ut..
Babybanden.no.. 699.. håpe det ikke var slutt igår da.. fri frakt ogdå..Tilbud hvor? Også tenkt kjøpe det![]()
lykke tilGod morgen jenter. Første dag i ny jobb
.
Jeg tok den som sto i carporten i dag. Orket ikke børste den andre, som jeg bruker mestGod morgen
Må snart ut å måke bil, mye tingp gjøre i dag.
Dager som dette er jeg veldig glad vi har garasjeGod morgen
Må snart ut å måke bil, mye tingp gjøre i dag.
Det har vi også, men bare til en bil.Dager som dette er jeg veldig glad vi har garasje
Vi har også garasje, men bare til en bilDager som dette er jeg veldig glad vi har garasje
siden mannen r den som drar tidligst hos oss, å år han ha sin bil i garasjen. Jeg skal jo ikke bort før 12 , så jeg har godtid tilmåkingJeg tok den som sto i carporten i dag. Orket ikke børste den andre, som jeg bruker mest![]()
Vi har en bil og to garasjeplasserVi har også garasje, men bare til en bil![]()
Tre biler, og kun en carportVi har en bil og to garasjeplasser
Jeg er kommet meg hjem på sofaenDere gjør idag da? Litt over en time igjen på jobb her.. første fulle dagen - prøver 2 fulle dager per uke nå.. denne uka blir det idag og imorra.. blir nok tøft
Det skjønner jeg.. måttet legge meg ned annenhver time her..Jeg er kommet meg hjem på sofaendet var godt å få legge seg ned
Var så dum å gå ut av huset igjen. Sklei på isenDet skjønner jeg.. måttet legge meg ned annenhver time her..
Neineinei :-(Var så dum å gå ut av huset igjen. Sklei på isen![]()
DrittårstidNeineinei :-(
Ja, er absolutt ikke no særlig.. kjøpte meg brodder på lørdag..!Drittårstidauau