Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Gått så fort den siste tidenHeldig du er, jeg har 79 dager til termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått så fort den siste tidenHeldig du er, jeg har 79 dager til termin
Er det en bra episode?Ser dere på hver gang vi møtes?![]()
Stormen kom hdigvis ikke hit i dag som varsletEr det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys![]()
Så bra daStormen kom hdigvis ikke hit i dag som varslet![]()
Er det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys![]()
Uff ! Håper den ikke holder på lengeSom Lilleblomst sier, den kom ikke hit. Den kom lenger sør, så der merkes det nok godt ha, men her oppe hos oss er det unormalt rolig.
Og har dere sett hva som ble meldt på værmeldinga på nrk for området her?
http://www.smp.no/nyheter/article10530044.ece
Uff ! Håper den ikke holder på lenge
Nei jeg vet ikke selvAner ikke hvort langvarig den stormen deres er ment å vare? Men det skal vel bl mer ruskevær over helga, så vi får se.
De 33 gradene får vi nok ikke på denne siden av sommeren... eller til sommeren for den del...
JaEr det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys![]()
Uff her å ! Jeg trur den går snartJa. Strømmen har ikke gått, men de blåser mye ute..
Nei jeg vet ikke selv
Såpass?Så bra daher venter jeg på at strømmen skal gå
![]()
Såpass?jeg er bare lykkelig over at den ikke kom
![]()
Her er det stengt i byen og sånn pga flom :OJeg tok meg en kjapp titt på bt. det er uten tvil langt mer vind der nede ja. Vi gikk klar denne gangen.
(Jeg bodde i Bergen i 14 år, i den tiden var det vel et par kraftige uvær som traff her, som vi slapp rimligere unna der nede. Det avhenger helt av hvor vinden treffer og hvilken retning. Denne treffer HARDT der den treffer, men altså ikke her som først antatt)
Hihi. Ikke blitt middag på deg ennå?Noen ganger er det litt kjedelig å stå å lage mat når man er gravid...
Vin i maten, men ikke i kokken![]()
Den hadde gått andre steder her, men ikke herUff her å ! Jeg trur den går snart