Har time kl 09:20, og tenker å dra 08:30.Oj, ja, du får ha god tid å kjøre pent..
Til vanlig tar det kum 15-20 minutter å kjøre dit.
Tør ikke ha dårlig tid på slikt føre.
Og kommer jeg tidlig kan jeg bare sitte å leke med iPaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har time kl 09:20, og tenker å dra 08:30.Oj, ja, du får ha god tid å kjøre pent..
lykke til.God morgen.
Jobber hjemmefra en liten halvtime fra kl 8, og så drar jeg til legen.
Kommer forhåpentlig frem like hel, er ekstremt glatt her
Høres godt ut å starte så tidlig å være ferdig tidlig.Jeg skal på jobb nå kl 8. Heldigvis kun til kl 13![]()
Vet ikke helt når jeg er ferdig i dag.Høres godt ut å starte så tidlig å være ferdig tidlig.
Jobber 10.30-16.30 i dag jeg.
Nå til 22+ her.Høres godt ut å starte så tidlig å være ferdig tidlig.
Nei, det er lurtHar time kl 09:20, og tenker å dra 08:30.
Til vanlig tar det kum 15-20 minutter å kjøre dit.
Tør ikke ha dårlig tid på slikt føre.
Og kommer jeg tidlig kan jeg bare sitte å leke med iPaden
Sitter og venter på et venterom med ekstremt dårlig dekning..Nei, det er lurt. Nå har du vel kjørt, kjør pent
![]()
Lykke til.Sitter og venter på et venterom med ekstremt dårlig dekning..
Tror også det er forsinkelser her
Det er kjedelig å sitte å vente på det.Lykke til.
Jeg sitter på jobb og logger på en pc som ikke har har vært brukt siden august. Det tok en time, men nå er jeg på nett
Veldig kjedeligDet er kjedelig å sitte å vente på det.
Nå er han før meg inne så ikke så lenge til min tur.
Hadde vært 8-4 hvis jeg ikke hadde hatt sykmelding daHøres godt ut å starte så tidlig å være ferdig tidlig.
Hvordan gikk det hos legen?Sitter og venter på et venterom med ekstremt dårlig dekning..
Tror også det er forsinkelser her
Legen min var ikke helt enig med meg i at jeg ønsket 40% sykemelding.Hvordan gikk det hos legen?![]()
Godt å høre!Legen min var ikke helt enig med meg i at jeg ønsket 40% sykemelding.
Hun ønsket at jeg skulle ha 100% sykemelding og ikke jobbe i det hele tatt.
Ble enig om 60% og at jeg skaffer meg krykker slik at jeg ikke ødelegger rygg og bekken for mye
Hun så halvveis i sjokk ut når hun hørte jeg fremdeles var i full jobbGodt å høre!![]()
Så fint at dere ble enige daLegen min var ikke helt enig med meg i at jeg ønsket 40% sykemelding.
Hun ønsket at jeg skulle ha 100% sykemelding og ikke jobbe i det hele tatt.
Ble enig om 60% og at jeg skaffer meg krykker slik at jeg ikke ødelegger rygg og bekken for mye
HeiHeisannsofa sliter i dag ! Hva gjør dere ?
![]()
Hva har du trent ? Jeg vurderer også, men trur jeg skal vente til neste uke med å begynne sånn at jeg får tilbake litt energiHei. Har trent og nå vasker jeg i etg
.
Jeg har vært på runningHva har du trent ? Jeg vurderer også, men trur jeg skal vente til neste uke med å begynne sånn at jeg får tilbake litt energi![]()