Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Det er godtKnekkebrød med banan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godtKnekkebrød med banan![]()
Veldig kjedelig, og uvanlig ferdigmat her.Hva spiser dere til middag i dag jenter? Her blir det laks, blomkålstappe og grønnsaker. Nam
![]()
Åh det er goodtVeldig kjedelig, og uvanlig ferdigmat her.
Toro Bali kyllinggryte med ris![]()
Den kommer i posten om 1-2 uker, men hun legen sa at de pleier å sette den 1 uke før, altså for meg blir det mest sannsynlig 23. mars.Såflott! Fikk du ks dato?
Så det nå forresten
Tror det er over et år siden sist vi hadde Toro-gryte til middag herÅh det er goodt![]()
He he - vi hadde Baligryta i sommer da vi hadde masse folk innom - veldig letvint og den baligryta er faktisk godTror det er over et år siden sist vi hadde Toro-gryte til middag her![]()
Det er ikke lenge til! Hvordan gikk det på jobb idag da?Den kommer i posten om 1-2 uker, men hun legen sa at de pleier å sette den 1 uke før, altså for meg blir det mest sannsynlig 23. mars.
NamPolarbrødpizza!yummi
Det er godt det daKnekkebrød med banan![]()
Den er i hvert fall godVeldig kjedelig, og uvanlig ferdigmat her.
Toro Bali kyllinggryte med ris![]()
Det høres helt konge utHer blir det NACHOS med salsa, rømme og guacamole - hvis bare mannen kjøper en karbonadedeig på tur hjem av jobb kl 19. Gledings - endelig noe krydret mat!!
Veldig mange syns det ser ut som om jeg har det vondt...Det er ikke lenge til! Hvordan gikk det på jobb idag da?
Takk for oppdatering!Oppdatering kl 18:15
3. Lilleblomst_15 509
5. Musemor med to små og en i magen 332
8. Sara 320
9. Lillefrø15 300
23. Kengu 131
35. lizzed 108
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 323 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Fikk kommentarer på det idag jeg også.. skulle du til legen denne uka?Veldig mange syns det ser ut som om jeg har det vondt...
Ellers så har jeg vært veldig trøtt
Fjordland potetgull/komle.Hva spiser dere til middag i dag jenter? Her blir det laks, blomkålstappe og grønnsaker. Nam
![]()
Klarer jeg unngå 2000? Jeg prøver jo ikke...Oppdatering kl 18:15
3. Lilleblomst_15 509
5. Musemor med to små og en i magen 332
8. Sara 320
9. Lillefrø15 300
23. Kengu 131
35. lizzed 108
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 323 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Sov godtBlæh, jeg legger meg. Er trøtt, sliten og kvalm. Klarer ikke mer![]()
Off! Slappe av litt i alle fall! God bedring!Blæh, jeg legger meg. Er trøtt, sliten og kvalm. Klarer ikke mer![]()
Var på sykehuset i dag, og skal til fastlegen i morgenFikk kommentarer på det idag jeg også.. skulle du til legen denne uka?