Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Nærmer segFår dato i posten om 1-2 uken, men hun regnet med at den ville være 23. mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer segFår dato i posten om 1-2 uken, men hun regnet med at den ville være 23. mars
Tempoet er raskere igjen nå i januarOj var visst en stund siden jeg var innom her. 35 sider siden sist faktisk.
God dag alle sammen!
Ja, blir mye skrævling nåOj var visst en stund siden jeg var innom her. 35 sider siden sist faktisk.
God dag alle sammen!
Er vel enkelte som har tenkt seg på 2000 i januarJa, blir mye skrævling nå![]()
Er vi ikke flinkeOj var visst en stund siden jeg var innom her. 35 sider siden sist faktisk.
God dag alle sammen!
Har litt lyst jeg også, men tror nok at jeg ikke klarer.. Begynner i ny jobb på mandag og der kan jeg ikke skravle her..Er vel enkelte som har tenkt seg på 2000 i januar
Jepp.Er vel enkelte som har tenkt seg på 2000 i januar
Er vel enkelte som har tenkt seg på 2000 i januar
Jeg skal det. Vuggen jeg har sett meg ut jeg ogJepp.
Den vuggen vil jeg ha
Jammen.Jeg skal det. Vuggen jeg har sett meg ut jeg og
Hehe, du og ja?Jammen.
Jeg vet nøyaktig hvor jeg skal ha den![]()
Jeg derimot har ikke plass til den, og tenker jeg holder meg under 2000.Jammen.
Jeg vet nøyaktig hvor jeg skal ha den![]()
Ser sånn ut,jeg har ikke det.Er vel enkelte som har tenkt seg på 2000 i januar
Jeg vet.Ser sånn ut,jeg har ikke det.
Har ikke vært innom den tråden siden nyttårsaften ser jeg
Til tross for alt: heldig dere alle er som har helsa til å gå på jobb. Er sykemeldt på andre måneden og drittlei av det. Fått gutten avgårde på skolen så eneste på programmet er JM senere idaggodt at God Morgen Norge er tilbake på tv for oss "navere"
Bare 26 dager og 14 timer til termin - jippi!
Polarbrødpizza!Hva spiser dere til middag i dag jenter? Her blir det laks, blomkålstappe og grønnsaker. Nam
![]()
Såflott! Fikk du ks dato?Vært på sykehuset nå.
Ikke noe problem å få KS.
Men ved tanke på at KS tas litt før termin var hun litt bekymret siden de 2 første var så små.
Hun ville derfor gjøre en vektestimering. Jippi, jeg fikk UL
Veier ca 1400g nå som er helt perfekt. Vi får en normalt stor baby denne gang![]()
SpagettiHva spiser dere til middag i dag jenter? Her blir det laks, blomkålstappe og grønnsaker. Nam
![]()
Det var da hyggelig å høreJeg vet.
Savnet deg
Knekkebrød med bananHva spiser dere til middag i dag jenter? Her blir det laks, blomkålstappe og grønnsaker. Nam
![]()