Felles skravle 2015

Høres ut som en bra plan :-) jrg er veldig spent på hvordan det går å jobbe denne uka siden jeg har fått større søvnbehov og bekkenet har blitt værre.. skal til legen på fredag, så bør ha en mening da.. får se :-)
Lykke til på jobb i dag:)

God formiddag.

Sovne kl 00, våkne kl 03, får ikke sove igjen, holde på å sovne kl 05, minsten roper "det er morgen", er på jobb 0745.
Dette kommer til å bli en lang dag...

Til tross for alt: heldig dere alle er som har helsa til å gå på jobb. Er sykemeldt på andre måneden og drittlei av det. Fått gutten avgårde på skolen så eneste på programmet er JM senere idag o_O godt at God Morgen Norge er tilbake på tv for oss "navere"
Bare 26 dager og 14 timer til termin - jippi!

Til tross for alt: heldig dere alle er som har helsa til å gå på jobb. Er sykemeldt på andre måneden og drittlei av det. Fått gutten avgårde på skolen så eneste på programmet er JM senere idag o_O godt at God Morgen Norge er tilbake på tv for oss "navere"
Bare 26 dager og 14 timer til termin - jippi!
Kjedelig å være sykemeldt, ja.

God formiddag.

Sovne kl 00, våkne kl 03, får ikke sove igjen, holde på å sovne kl 05, minsten roper "det er morgen", er på jobb 0745.
Dette kommer til å bli en lang dag...
Ikke på jobb før en time senere enn deg, jeg.

Men lang dag blir det, etter planen til ca 22

Uff kl 22? Nok å være her til kl 13 kjenner jeg.
Ja, jeg skal jobbe ca 12 timer overtid i uka. Normalt fordeler vi det på tre dager vi jobber til åtte, men siden min mann også har overtidsarbeid så tar jeg det på to dager denne uka (og muligens alle ukene. Vi får se) og altså 6 timer ekstra. Det er lenge. Men bare i dag og i morgen, så skal jeg hente unger resten av uka mens mannen jobber minst like lange dager.

Vært på sykehuset nå.
Ikke noe problem å få KS.
Men ved tanke på at KS tas litt før termin var hun litt bekymret siden de 2 første var så små.
Hun ville derfor gjøre en vektestimering. Jippi, jeg fikk UL :)
Veier ca 1400g nå som er helt perfekt. Vi får en normalt stor baby denne gang :)

Vært på sykehuset nå.
Men ved tanke på at KS tas litt før termin var hun litt bekymret siden de 2 første var så små.
Veier ca 1400g nå som er helt perfekt. Vi får en normalt stor baby denne gang :)
Så godt å høre! Og så kjekt å fā se lille igjen <3 jeg og vil!

Vært på sykehuset nå.
Så bra!

Vært på sykehuset nå.
Hvilken dato endte du opp med?:)

Oj var visst en stund siden jeg var innom her. 35 sider siden sist faktisk.

God dag alle sammen!

Back
Topp