Felles skravle 2015

Synes ikke det :)

Sikkert ikek for skummel om man liker slikt.

Om man får mareritt av langt mildere saker, er det ikke noe særlig. Selv om jeg ikke synes det er så SKUMMELT, bare "ekkelt og dumt" da jeg ikke liker slikt, så får jeg altså mareritt. Det er det slett ikke verd for å se noe jeg ikke liker. Så han ser det uten meg ja, evt med lyden i øreklokker og jeg sitter i den andre sofaen med ryggen til.

Hei jenter! Long time no see.. Travelt her for tiden med to små så lenge siden jeg har stukket innom her. Hva skjer? Hvem er gravide, hvem prøver fortsatt? Hvordan er det med alle sammen?

Hei jenter! Long time no see.. Travelt her for tiden med to små så lenge siden jeg har stukket innom her. Hva skjer? Hvem er gravide, hvem prøver fortsatt? Hvordan er det med alle sammen?

Heihei :)

Tips, du bruker muligesn app, men en gang du er på pc, bytt ut signaturen din, gravid-ticker kunne heller hatt baby er blitt så gammel-ticker :)

Jeg prøver forøvrig fortsatt. Etter tre kurer med pergo er jeg np snart ferdig med første forsøk med Femar/Letrozol som heller ikke ga resultat (altså, el får jeg, men gravid er jeg ikke blitt) og går igang med andre forsøk til uka.

Hei:).

Jeg prøver fortsatt:). Siste runde med dobbel pergo før søknad til ivf sendes:)

Lager dere middags meny hver uke?

Nei, men tror vi bør forsøke oss på noe som ligner etterhvert. Litt for mange enkle ad hoc løsninger når vi er tre til middag så godt som alle hverdagene i 6-7 uker...

Heihei :)

Tips, du bruker muligesn app, men en gang du er på pc, bytt ut signaturen din, gravid-ticker kunne heller hatt baby er blitt så gammel-ticker :)

Jeg prøver forøvrig fortsatt. Etter tre kurer med pergo er jeg np snart ferdig med første forsøk med Femar/Letrozol som heller ikke ga resultat (altså, el får jeg, men gravid er jeg ikke blitt) og går igang med andre forsøk til uka.
Hehe takk for tips ;) ikke vært inne med pc etter han ble født, så glemt hele greia;)

Aah håper neste forsøk gir resultat!!! <3 nå har du jammen prøvd lenge nok!!

Hei på deg.
Alt for lenge siden sist, ja.
Hvordan går det?
Er det 3 måneder minsten har blitt nå
Jaa veldig lenge! Her koser vi oss masse :) mini ble 3 mnd nå i romjula ja! Han er en rolig liten puppegutt ;) 3mnd kontroll i morgen og dåp til helgen! Litt å henge fingra i ;)

Begynner å jobbe igjen snart da... Litt endringer i planen her og fikk et jobbtilbud/vikariat som kan være veldig så gunstig for senere så kunne ikke si nei.

Hvordan er det med deg?

Jaa veldig lenge! Her koser vi oss masse :) mini ble 3 mnd nå i romjula ja! Han er en rolig liten puppegutt ;) 3mnd kontroll i morgen og dåp til helgen! Litt å henge fingra i ;)

Begynner å jobbe igjen snart da... Litt endringer i planen her og fikk et jobbtilbud/vikariat som kan være veldig så gunstig for senere så kunne ikke si nei.

Hvordan er det med deg?
Kjedelig å måtte tilbake så fort, men utrolig spennende med ny jobb da :)

Her spirer og gror det.
Har akkurat hoppet over på 3. trimester så ikke lenge igjen nå.
Termin 30. mars, men siden jeg skal ha KS kommer han nok litt før.
Håper på å få dato i morgen :)

Så flink du er:). Hva er deres uke meny?;)

Lørdag: Biff, soppstuing med selerirot og gulrot, søtpotetpure
Søndag: Hjemmelegat pizza
Mandag: Toro Bali kyllinggryte
Tirsdag: Ovnsbakt laks med stekte grønnsaker
Onsdag: Kyllingevinger med salat
Torsdag: Fiskepinner med stekte grønnsaker
Fredag: Kyllingfile fylte med grønn pesto og mozarello. Tilbehør foreløpig ukjent

Back
Topp