Felles skravle 2015

Ligger rett ut på sofaen. Skulle støvsuge. Men utsetter det :eek:
Støvsuge kan jeg ikke.
Eldste ligger på skilpadden og ser Figaro Pho på NetFlix (egentlig ganske artig), og frøkna holder på å stille opp alle Duplo dyrene (og det er en del) på rekke og rad.
Når det er stille og koser seg gidder ikke jeg å si de må slutte med det for at mor skal støvsuge..

Bør egentlig sette i gang en maskin med klær..

Støvsuge kan jeg ikke.
Eldste ligger på skilpadden og ser Figaro Pho på NetFlix (egentlig ganske artig), og frøkna holder på å stille opp alle Duplo dyrene (og det er en del) på rekke og rad.
Når det er stille og koser seg gidder ikke jeg å si de må slutte med det for at mor skal støvsuge..

Bør egentlig sette i gang en maskin med klær..
Det gjør jeg også. Vasker klær. Har maskin nr 2 gående nå

Flink du er.
Jeg har bare latet meg siden jeg stod opp kl 10 under unnskyldning at jeg var så dårlig i går, og trenger alt av energi til handlingen senere i dag :P

Ja, ja, jeg vet, dårlig unnskyldning :oops::rolleyes:
Jeg sto opp, spiste frokost, dro til hesten kl 9. Satte henne og et par heste-venner ut i snøværet, hjem og dusjet. Siden har jeg satt på 2 vaskemaskiner og bretter hånduker (og sett maange episoder av Revenge sesong 2)

Ingen klesvask her. Vi sitter på ferga vi.

Hei damer! Så pratsomme dere har vært siden jeg kikket innom sist! Idag har jeg og vofsen gått 7 km på ski, mens de andre står i trekket.. heldigvis trekker han ganske mye, så har mest stått og gått rolig i oppoverbakkene :-) tilbake på hytta nå :-)

Back
Topp