Lillefrø15
Forumet er livet
SkjønnerPotetgull/salte greier. men jeg gidder ikke åpne en pose når det er leggetid.
Også er det en viss form for selvdisiplin i å ha besøk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerPotetgull/salte greier. men jeg gidder ikke åpne en pose når det er leggetid.
Også er det en viss form for selvdisiplin i å ha besøk...
Snakket med mannen, og er det fremdeles vondt i morgen, ringer jeg føden.Da er nok alt helt fint!![]()
Høres ut som en god planSnakket med mannen, og er det fremdeles vondt i morgen, ringer jeg føden.
Vil de ha meg inn på en sjekk, kjører han meg til RH, og så tar han ungene med til Tøyen og NHM for å se på dinosaurskjelettene mens jeg sjekkes
Det fine med Oslo er at det alltid er noe man kan ta med barna på dersom man trenger å få de aktivisert litt.Høres ut som en god plan![]()
Skjønner. Potetgull er godt
![]()
Jeg synes slike steder er spennendeDet fine med Oslo er at det alltid er noe man kan ta med barna på dersom man trenger å få de aktivisert litt.
Fins fine ting som NHM (naturhistorisk museum) på Tøyen, KHM (kulturhistorisk museum) på Nasjonaltheateret, Teknisk museum oppe i Maridalen og så videre...
Så koselig av han daEndte med at mannen kom med en pose til meg, da jeg spurte hva han spiste på kjøkkenet. Jeg synes fortsatt det er for SENT, og vil jo egentlig snart legge meg.
Veldig spennendeJeg synes slike steder er spennende![]()
Så koselig av han da. Hvem potetgull syns du er best?
![]()
Paprika potetgull er godtJeg er nok en sucker for paprika. (jeg liker ikke paprika. Men jeg er veldig glad i paprikakrydder...) Så det er det han ga meg. Men jeg VIL egentlig snart legge meg
Mmmm....Paprika potetgull er godt. Du får spare til i morgen da
.
Jeg fikk lyst på salte french friesMmmm....
Gjett hva jeg fikk lyst på nå![]()
Her var det paprika potetgull, aller helst superchips variantenJeg fikk lyst på salte french fries
PotetgullMmmm....
Gjett hva jeg fikk lyst på nå![]()
Skjønner ikke hvordan du kunne gjette det...Potetgull![]()
Superchips er myye bedre enn vanlig potetgullHer var det paprika potetgull, aller helst superchips varianten![]()
Også knaser det så godt når man spiser denSuperchips er myye bedre enn vanlig potetgull![]()
Helt santOgså knaser det så godt når man spiser den
Bare lyden er halve opplevelsen...
Er fryktelig lei Pringels, og så smaker den kunstigHelt sant
Men pringles liker jeg ikke![]()