Lillefrø15
Forumet er livet
Ble mer jordbær isSelvfølgelig.
Hva koser du deg med?
JaDet bør det absolutt være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble mer jordbær isSelvfølgelig.
Hva koser du deg med?
JaDet bør det absolutt være
Ja, må detSelfølgelig. Kommer til å kose meg i helgen her også. Blir ikke ha noen form for nei mat og ja mat, men kommer til å begrense mengden. Kutte ned på brus og godterier til helgene. Har jo ikke bruk for det, men må jo kunne ha noe godt innimellom.![]()
Uff daLitt bekymret nå.
Husker dere jeg sa jeg fikk så mye kynnere av å gå de 15 minuttene til barnehagen før i dag at jeg ble kvalm?
Vel, er fremdeles kvalm og har vondt i magen.....
Ja det blir litt etter litt. Med litt mosjon i tillegg må det jo gå nedJa, må det. Hvis ikke går det i lenden
![]()
Annen vondt.Uff da. Fortsatt kynner vondt eller annen vondt?
Jeg har ikke fått med meg det men har du annstrengt deg mye nå?Litt bekymret nå.
Husker dere jeg sa jeg fikk så mye kynnere av å gå de 15 minuttene til barnehagen før i dag at jeg ble kvalm?
Ble mer jordbær is. Koser du deg med noe?
Ja. Koser du deg med noe?
![]()
Annen vondt.
Sånn i hele magen
Ingenting etter jeg kom hjem.Jeg har ikke fått med meg det men har du annstrengt deg mye nå?
Tenker jeg gjøre det i morgen tidlig dersom det fremdeles er vondt.Hørtes ikke bra ut, vurdert å kontakte føden?
Jeg ville nok vurdert å kontakte føden om det er ubehagelig. Greit å ha det sjekket eller pratet med noen i det minste. Så du også får en god nattesøvnIngenting etter jeg kom hjem.
Vært på jobb i dag, fikk ikke så vondt i bekkenet av det som jeg trodde jeg kom til å gjøre.
Gikk 15 minutter til barnehagen (i 16-tiden), og fikk mye kynere og vondt av det
Uff da.Litt bekymret nå.
Venter til i morgen og ser hvordan det er da.Jeg ville nok vurdert å kontakte føden om det er ubehagelig. Greit å ha det sjekket eller pratet med noen i det minste. Så du også får en god nattesøvn
Kjent masse liv så det bekymrer meg ikkeUff da.
Jeg er og mer kvalm igjen nå i tredje trimester. Ikke uvanlig når man er sliten sa både lege og jm. Jeg har ikke tenkt mer over det
Kjent masse liv i kveld da?![]()
Ja, det må gå daJa det blir litt etter litt. Med litt mosjon i tillegg må det jo gå ned![]()
Uff daAnnen vondt.
Sånn i hele magen
Å neiVel, nei, egentlig ikke.
Kjent masse liv så det bekymrer meg ikke
Ja, det må gå da.
Uff da. Håper det gir seg snart
Å nei. Hva syns du er godt å kose deg med?
Det er jo ett godt tegn daKjent masse liv så det bekymrer meg ikke
Da er nok alt helt fint!Kjent masse liv så det bekymrer meg ikke