Lillefrø15
Forumet er livet
God morgen alle sammen god 1 juledag
. Hva skal dere gjøre i dag? Her kommer svigerfamilien på middag, så må snart opp å lage dessert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen god 1 juledag. Hva skal dere gjøre i dag? Her kommer svigerfamilien på middag, så må snart opp å lage dessert
![]()
Så koseligGod morgenher blir det deilig julefrokost og en rolig dag med familien. Hvis mormor er bedre (hun var syk og lå hjemme igår) tar vi oss en tur opp til henne..! Ellers blir det vel leking med niesa og nevøen og så mer på julegavene! Hva fikk du igår?
Så flott da! Jeg/vi fikk diamantøredobber, sydentur (vi skal alle sammen) betalt av mamma og pappa, kjelesett til hytta, dyne, sengetøy og litt klær til lillegutt i magen, penger, smoothiemaskin :-D kjempefornyd!Så koselig. God bedring til mormor
. Fikk noe rosendahl kopper, tallerkener, hjemmelaget gaver fra lille gutt og kitchenaid maskin
. Hva fikk du?
Det er sant, eneste grunn til at vi har spart våre er klokka.Vi har alltid åpnet gaver samtidig, kengubarnet har bare godt av å lære at det er gaver til andre der også. Det har heldigvis aldri vært noe problem.
Så bra gaverSå flott da! Jeg/vi fikk diamantøredobber, sydentur (vi skal alle sammen) betalt av mamma og pappa, kjelesett til hytta, dyne, sengetøy og litt klær til lillegutt i magen, penger, smoothiemaskin :-D kjempefornyd!
Ja, det var det vi tenkte også. Men våre har visst slumpa til å bli 6,5 og nesten 4, og bare to voksne fikk ikke mer gaver en en halvtime ekstra (vi åpner en og en, bortsett fra de vi tror, ser, eller vet er så like at ungene bør åpne sine samtidig) så det viste seg at de hadde nok klart det. Med mindre vi blir veldig mange neste år tar vi dem underveisDet er ikke et som er problemet - de hadde kjøpt gave til hunden vår og et var nedten mest stas å gi den. Også veldig tålmodig da magen fikk noen pakker.. med de er 4 og 2, og hvis vi skal åpne alle pakkene blir det så seint at de blir grinete og overtrøtte, og da blir det ikke noe kos!
God morgen.God morgen alle sammen god 1 juledag. Hva skal dere gjøre i dag? Her kommer svigerfamilien på middag, så må snart opp å lage dessert
![]()
Vi reiser til sommern, så da er han 2-3 mnd gammel :-DSå bra gaver. Sydentur er deilig
. Reiser dere før lille gutt kommer eller etter?
![]()
Her la ungene seg kl 19, og vi brukte 2,5 t på å åpne resten.. så det passet for oss.. man må jo bare tilpasse etter antall og alder på ungeneJa, det var det vi tenkte også. Men våre har visst slumpa til å bli 6,5 og nesten 4, og bare to voksne fikk ikke mer gaver en en halvtime ekstra (vi åpner en og en, bortsett fra de vi tror, ser, eller vet er så like at ungene bør åpne sine samtidig) så det viste seg at de hadde nok klart det. Med mindre vi blir veldig mange neste år tar vi dem underveis
Våre la seg 22, eldste sov til ca åtte, yngste sover enda. I hverdagen sover de 20-06, så mengden er ikke så ille, bare vridd. Vri døgnet gjør de alltid i jula, inntil i fjor innledet med en kjøredag hvor de sov en del i bilen og la seg sent, og sånn fortsetter det. Mest de årene vi var hos svigermor.Her la ungene seg kl 19, og vi brukte 2,5 t på å åpne resten.. så det passet for oss.. man må jo bare tilpasse etter antall og alder på ungenede sov til ca kl 7 idag
Høres ikke så dumt ut detVi reiser til sommern, så da er han 2-3 mnd gammel :-D
Slappe av og spise sen frokost (ikke stått opp ennå) og senere middag hos mine foreldre. Innimellom her må jeg og en tur til hesten. Romjul er koseligGod morgen alle sammen god 1 juledag. Hva skal dere gjøre i dag? Her kommer svigerfamilien på middag, så må snart opp å lage dessert
![]()
Vi har jo en som ikke har problemer med åvære lenge oppe, derfor har vi heller ikke trengt å ta hensyn til det. an har vært oppe til midnatt siden sin ørste jul jul faktisk.Det er sant, eneste grunn til at vi har spart våre er klokka.
De kom seg i seng ca 22 i går, er par timer etter vanlig tid, de hadde tålt våre pakker også, men det var første gang vi var alene, vi begynte å gjøre det slik det året det var fire unger fra baby til 3,5 og seks voksne og en haug gaver som varte til midtnatt. Vi justerte ikke helt for at vi bare var fire. Men vi har lært, neste år tar vi våre innimellom
Er forskjell på barn ja,Det er ikke et som er problemet - de hadde kjøpt gave til hunden vår og et var nedten mest stas å gi den. Også veldig tålmodig da magen fikk noen pakker.. med de er 4 og 2, og hvis vi skal åpne alle pakkene blir det så seint at de blir grinete og overtrøtte, og da blir det ikke noe kos!
Vi er enten 24 stk, 11(12inntil i fjor) eller 5 på julaften, mange pakker med andre ord og det tar litt tid.Ja, det var det vi tenkte også. Men våre har visst slumpa til å bli 6,5 og nesten 4, og bare to voksne fikk ikke mer gaver en en halvtime ekstra (vi åpner en og en, bortsett fra de vi tror, ser, eller vet er så like at ungene bør åpne sine samtidig) så det viste seg at de hadde nok klart det. Med mindre vi blir veldig mange neste år tar vi dem underveis
Koselig med kose dagGod morgen.
Her har storebror stått opp, far og datter sover og jeg ligger...
Planer for dagen er å leke med gavene, bygge masse lego og kose oss. Se siste episode av månetoppen fra i går. Også kommer mine foreldre en liten tur, ikke på middag, bare til kaffi.
Ingen store planer
Kos deg masseSlappe av og spise sen frokost (ikke stått opp ennå) og senere middag hos mine foreldre. Innimellom her må jeg og en tur til hesten. Romjul er koselig![]()
Ja, det er detKos deg masse. Hest er kost
![]()