Felles skravle 2015

Gave fra sambo var morgenkåpe og polaroidkamera:)

Jeg tenkte noe i en elektro butikk på grunn av det brevet.
Grunnen til det var at når vi flyttet inn her trengte vi et nytt kjøleskap når vi handlet det finn vi et gratis kredittkort og kr 300,- i avslag på prisen dersom vi betalte med det.
Det brevet du beskrev minner meg også om brev kode til kredittkort kommer i......

Jeg fikk forresten de ammeBH'ene jeg ønsker meg (i riktig størrelse) og noen laken.
Jeg skjønner ikke hva det er med mannen og laken :P
Det er noe nyttig man trenger, ja, men hvert år tenker han det, kjøper det og glemmer han også gjorde det i fjor...

Grunnen til det var at når vi flyttet inn her trengte vi et nytt kjøleskap når vi handlet det finn vi et gratis kredittkort og kr 300,- i avslag på prisen dersom vi betalte med det.
Det brevet du beskrev minner meg også om brev kode til kredittkort kommer i......

Jeg fikk forresten de ammeBH'ene jeg ønsker meg (i riktig størrelse) og noen laken.
Det er noe nyttig man trenger, ja, men hvert år tenker han det, kjøper det og glemmer han også gjorde det i fjor...
Jeg hadde nevnt begge deler - så ideene hadde han fått fra meg:)

Så bra du fikk ammebh'ene du ønsket deg:)

Ha ha:). Nok laken dere da:). Fint du fikk det du ønsket deg:).

Jeg hadde nevnt begge deler - så ideene hadde han fått fra meg:)

Så bra du fikk ammebh'ene du ønsket deg:)
Ha ha:). Nok laken dere da:). Fint du fikk det du ønsket deg:).

Jeg er veldig fornøyd med de BH'ene.
Jeg vet at menn egentlig ikke skal kjøpe undertøy til sin kvinne, men han viste nøyaktig hvem jeg hadde lyst på og størrelsen :)

Han fikk "sjokk" når han så hva han fikk fra meg. Jeg hadde kjøpt et par bluethoot høre telefoner.
Det var det han trodde han kom til å få, men ikke av typen best i test og "veldig" dyre...
Jeg var veldig glad når jeg fant de til 1/2 pris på blackfriday :)

Jeg vet at menn egentlig ikke skal kjøpe undertøy til sin kvinne, men han viste nøyaktig hvem jeg hadde lyst på og størrelsen :)

Han fikk "sjokk" når han så hva han fikk fra meg. Jeg hadde kjøpt et par bluethoot høre telefoner.
Det var det han trodde han kom til å få, men ikke av typen best i test og "veldig" dyre...

Så bra han ble fornøyd:)
Tror alle i familien vår og var godt fornøyde:)

Hei jenter! Jeg måtte kapitulere og legge meg i senga pga ryggen! Har dere hatt en fin kveld?

Ungene hadde en fantastisk kveld, og det var herlig å se på. Vi voksne tok våre gaver når de var i seng, for det tok lang nok tid, de ble trøtte. Ga ikke utrykk for det, og ville leke litt da, men la seg greit.

Siden vi egentlig ikke har klart å komme med noen ønsker, så å fikk vi litt av hvert. En fin jul.

Ungene hadde en fantastisk kveld, og det var herlig å se på. Vi voksne tok våre gaver når de var i seng, for det tok lang nok tid, de ble trøtte. Ga ikke utrykk for det, og ville leke litt da, men la seg greit.

Siden vi egentlig ikke har klart å komme med noen ønsker, så å fikk vi litt av hvert. En fin jul.
Samme ordning som vi gikk for.. da fikk vi åpne pakkene våre i ro og mak! Vi fikk også mye forskjellig - veldig fornøyd :-)

Jeg vet ikke om vi går for den neste år, ikke helt på samme vis i alle fall, våre var nemlig også kommet opp.

Og derved ble det litt antiklimaks for trøtte unger å innse at der VAR flere gaver, men ikke til DEM!!! Gråt... Men så åpnet vi opp ei dukke, så kom det seg.

Så bra han ble fornøyd:D

Vi har alltid åpnet gaver samtidig, kengubarnet har bare godt av å lære at det er gaver til andre der også. Det har heldigvis aldri vært noe problem.

Vi har alltid åpnet gaver samtidig, kengubarnet har bare godt av å lære at det er gaver til andre der også. Det har heldigvis aldri vært noe problem.
Det er ikke et som er problemet - de hadde kjøpt gave til hunden vår og et var nedten mest stas å gi den. Også veldig tålmodig da magen fikk noen pakker.. med de er 4 og 2, og hvis vi skal åpne alle pakkene blir det så seint at de blir grinete og overtrøtte, og da blir det ikke noe kos!

Back
Topp