God morgen og god jul, jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er formen?God morgen og god jul, jenter
Den er mye bedre, takk.Hvordan er formen?
God morgen og god jul til deg også! Håper formen er bedre hos hele musefamilien idag!God morgen og god jul, jenter
God juuul!God jul alle sammen![]()

Her ligger vi i senga enda, koser.Tror det å vente med å pynte treet til morgenen i dag er veldig vellykket.
Har en veldig iverig gutt, og en liten frøken som hyler av glede![]()
Her var de oppe kl 06:15..Her ligger vi i senga enda, koser.
Men det er stemning for å åpne den siste pakken på kalenderen, så vi går nok snart på badet.
God jul alle sammen![]()
God morgen og god jul til deg også! Håper formen er bedre hos hele musefamilien idag!
God morgen og GOD JULGod juuul!![]()
God jul alle sammen![]()
God morgen og god jul til deg også! Håper formen er bedre hos hele musefamilien idag!
God juuul!![]()
God morgen og god jul alle sammenGod morgen og GOD JUL![]()
Deilig å sove lengeMitt barn sover fortsatt, lurer på om jeg kan vekke han snart
Mitt barn sover fortsatt, lurer på om jeg kan vekke han snart
Han la seg jo sent også, så det er i grunn ikke så rart at han sover lenge.Hadde han vært i seng til normal tid kl 20 hadde han nok vært oppe nåDeilig å sove lenge. Gutten vår kom 07.30, så her er det morgen kos
![]()
Min sambo sover fortsattMitt barn sover fortsatt, lurer på om jeg kan vekke han snart
Suringen måtte trues oppDetvar vel ikke noe nytt![]()
TakkÅåå nå ble jeg lei meg på dine vegne lillebomst. Jeg synes det er dårlig gjort av han !!
Mange klemmer til deg fra meg