Jepp! Heldigvis!Nei, det er ikke kaldt.. Bra det gikk bra med dere da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Heldigvis!Nei, det er ikke kaldt.. Bra det gikk bra med dere da![]()
Veldig merkelig det skulle skje nå daIkke helt ny.. sikkert 6-7 år gammel iaf..
God nattGod natt damer![]()
Ja.. menmen.. får nok aldri svar på hvorfor.. bare håper de får fiksa den.. er jo jul...Veldig merkelig det skulle skje nå da![]()
Jul og nok mye stengt ja:/ håper de får fikset det rasktJa.. menmen.. får nok aldri svar på hvorfor.. bare håper de får fiksa den.. er jo jul...
Åh, såpass enkelt altsådet forenkler jo litt
God natt damer![]()
Ja.. menmen.. får nok aldri svar på hvorfor.. bare håper de får fiksa den.. er jo jul...
Jul og nok mye stengt ja:/ håper de får fikset det raskt![]()
Oj så kjipt for henne :/ glad vi har mer enn en bil om uhellet skulle være uteJada, det er greit sånn. Med slike korte i alle fall.
Natta, sov godt.
La oss håpe, svigermor skulle komme til oss i romjula. Bilen streika,og blir ikke fiksa før 30. fortalte hun meg i går. Så hun kommer til nyttår
Hun har fått låne bil, men den kan hun ikke dra tvers over landet med. Og siden hun bor alene har hun selvsagt ikke flere heller. Kjedelig ja, men sånn ble det. DessverreOj så kjipt for henne :/ glad vi har mer enn en bil om uhellet skulle være ute![]()
Nyttår er nesten like koselig som julaften synes jeg. Jeg elsker fyrverkeriHun har fått låne bil, men den kan hun ikke dra tvers over landet med. Og siden hun bor alene har hun selvsagt ikke flere heller. Kjedelig ja, men sånn ble det. Dessverre
Men nyttårsbesøk er jo også kjekt.
Jeg elsker også fyrverkeri, men det gjør ikke ungene mine.Nyttår er nesten like koselig som julaften synes jeg. Jeg elsker fyrverkeriog er jo like koselig familiemiddag
![]()
Så dumt de ikke liker det. Blir nok bedre etterhvert. Synes det er så romantisk å stå sammen med sambo, han holder rundt meg - å stå å se på fyrverkerietJeg elsker også fyrverkeri, men det gjør ikke ungene mine.
De har vært med ut siden de var babyer, og likt det, men i fjor ble det tull. I år passer det derved fint at vi har besøk, da blir vi hjemme, alene, vel, sammen med svigermor. Da er det mulig de sover på kvelden, i fjor var de våken og overtrøtte, jeg tror det var noe av det som gjorde fyrverkeriet skummelt. Så jeg planlegger en litt annen løsning i år.
Så får vi se. Vi tar julen og nyttår som det kommer. Det blir nok kjekt i alle fall.
De likte før, så jeg satser på å fikse.Så dumt de ikke liker det. Blir nok bedre etterhvert. Synes det er så romantisk å stå sammen med sambo, han holder rundt meg - å stå å se på fyrverkeriet<3
Det går nok braDe likte før, så jeg satser på å fikse.
Håper det.Det går nok bra![]()
Samme ting? Bare ulik versjon? Eller?Håper det.
Nå fant jeg i kveld ut at jeg må bytte julegaven jeg har kjøpt til min mann... Hurra. Vel, han endret spesifikasjonen på hva han ønsket seg i kveld og de jeg har kjøpt, ordrett etter det jeg skrev ned, oppfyller ikke. Jeg MÅ ikke bytte, men tenker jeg gjør det. Om jeg får tid.
Annet merke, tenker jeg. Mye samme funksjon, men flere funksjoner. Reelt, med klokke kontra uten.Samme ting? Bare ulik versjon? Eller?
Sånn jaAnnet merke, tenker jeg. Mye samme funksjon, men flere funksjoner. Reelt, med klokke kontra uten.