Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Håper ikke jeg går over da menDet er fult mulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke jeg går over da menDet er fult mulig![]()
Dersom RH gjør som de pleier, tror jeg gutten vår kommer rundt 20. mars.Håper ikke jeg går over da menklar som et egg allerede *feel like a whale
*
Mamma tror mini kommer 25 feb. Hadde vært greit for meg det altsåDersom RH gjør som de pleier, tror jeg gutten vår kommer rundt 20. mars.
De pleier å sette opp 10 dager før så får vi se om jeg går så lenge.
Frøkna kom 13 dager før termin
Mamma tror mini kommer 25 feb. Hadde vært greit for meg det altså![]()
Kommer vel helt an på når du går ut i permisjon detMamma tror mini kommer 25 feb. Hadde vært greit for meg det altså![]()
Siste dag på jobb 6 febKommer vel helt an på når du går ut i permisjon det
De 3 første ukene er forbeholdt før fødsel, og kommer babyen under 3 uker etter permisjonsstart mister du de dagene
Kommer vel helt an på når du går ut i permisjon det
De 3 første ukene er forbeholdt før fødsel, og kommer babyen under 3 uker etter permisjonsstart mister du de dagene
Det er det nokEin dag etter minEr ein flott mnd å få barn på
![]()
Godt poeng.Men ein får før termin får ein mulig lengre tid med baby enn om den kjem etter termin.
Eg "mista" 6 dagar med mini fordi han var stad og ville ikkje ut![]()
Det hadde vært det aller besteGodt poeng.
Det beste er å gjøre som jeg gjorde med gutten, få på termin![]()
3 dager så er ikke så mange dager, neiSiste dag på jobb 6 feb
Differansen på 25feb og 1mars er jo bare 2 dager er det ikke?![]()
Lille kommer nok når hun vil likevel3 dager så er ikke så mange dager, nei
Vel, sånn rent fysiologisk så er det ikke babyen som bestemmer når den vil ut, men kroppen til moren som starter fødselen med å løsne morkaken...Lille kommer nok når hun vil likevelbåde jeg og sambo er stae. Håper ikke mini er det, og nekter å vil ut
![]()
Vel, sånn rent fysiologisk så er det ikke babyen som bestemmer når den vil ut, men kroppen til moren som starter fødselen med å løsne morkaken...
Her er det du som "bestemmer" snuppa![]()
Du er i skravlehumørTo terminforum, og innom litt overalt av andre igrunn![]()
Det er kjedelig strekke det jaKjedeligste strekket er otta til lillehammer synes jeg.. gubrandsdalen med alle sine 50soner :-/
Innimellom såDu er i skravlehumør
De siste dagene hvertfall,jeg er ikke det lengerInnimellom så![]()