Hvordan gikk det i natt?Stakkars frøkna, hun har det ikke bra.
Ligger i sengen vår med mannen, og jeg har vært i dusjen.
Nå går jeg ned til henne og han gjør seg klar for kvelden.
Må derfor si natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det i natt?Stakkars frøkna, hun har det ikke bra.
Ligger i sengen vår med mannen, og jeg har vært i dusjen.
Nå går jeg ned til henne og han gjør seg klar for kvelden.
Må derfor si natta
Du er fryktelig negativ til generellJEg hadde skravlet mye mer , om det var mer fart her. Men her inne blir ikke topp10 fart uansett, da må man nok i skravle på generell, leketråder og div annet, og det bare orker jeg ikke. Jeg skravler ikke for å skravle masse, men for å kose meg masse, og slikt koser jeg meg ikke med. Vi er alle forskjellige
Gikk det over?Åhhfikk sykt halsbrann av den isen i dag
hatt prison break kveld og is med sambo. Nå- halsbrann from hell!
Her er huset vasket,juleavslutninger ferdig,bake klarer jeg også.Jeg bestemte meg tidlig, jeg orker ikke
Jeg har virkelig annet å bruke tiden på
*før jul: Jeg burde vaske huset.... og bake, og kose oss. Og juleavslutninger og lucia og alt det der
*i jula: familie.
*Nyttår: Virkelig, jeg orrker ikke bnruke nyttårsaften på å telle innlegg....
Borte nå når jeg våknetGikk det over?
Dobbelpost:/ opsGikk det over?
Så braBorte nå når jeg våknet![]()
Nei, jeg er ikke negativ til generell på generell basis, som jeg sa, jeg koser meg ikke med det.Du er fryktelig negativ til generell
Lite leketråder som jeg er med på hvertfall.
Koser meg gjør jeg forresten,det er fin gjeng på genereltskravlingen
Jeg er stort sett bare i skravletråden og der koser vi oss. Ingen krangling der,,Nei, jeg er ikke negativ til generell på generell basis, som jeg sa, jeg koser meg ikke med det.
Jeg er innom generell støtt og stadig, men holder meg unna skravla der. Og de andre trådene er et innlegg eller to, eller full krangel. Eller leker. Rett og slett, jeg er for Bv-lei til å orke.
Krysser fingrene for detJahåper den holder seg borte i dag og
![]()
Godt for deg.Her er huset vasket,juleavslutninger ferdig,bake klarer jeg også.
Jeg har i tillegg stort barn som ofte er på farten og en mann som jobber mye..
I jula blir det familietid![]()
Det tror jeg på, men for mange, og mange "fremmede " til at jeg orker nå. kanskje neste år, men ikke nå. Jeg er for... Orker ikkeJeg er stort sett bare i skravletråden og der koser vi oss. Ingen krangling der,,![]()
Du får sette i gang barna til å vaskeGodt for deg.
Hos oss er lite vasket, mye rotet, ikke noe bakt, mannen jobber mye og jeg er derfor alene med ungene...
Jeg får prøveDu får sette i gang barna til å vaske
Baking har det blit tlite av her også, men nå er ny komfyr påplass så da er det bare å starte
hehe, uff da. Det er jo ikke like gøy for deg.Jeg får prøve
De er best på å spre lego og puslespill når jeg skal ta gulvet....
TakkKrysser fingrene for det