Felles skravle 2015

Den ul'en synes jeg ikke virker vedig viktig egentlig, annet enn for at det er grit med en time for å diskutere videre vei, jeg er jo usikker på hele greia, men mannens test var jo ikke sååååå dårlig, så jeg antar vi kan ta femar og se.
Hva skal du finne på hjemme med datteren din i dag da?

Hva skal du finne på hjemme med datteren din i dag da?
Vi legger puslespill, der film, hører radio (danse) og ellers vet jeg ikke, jeg vasker klær, og hun leker. Jeg har vondt i magen, hun er frisk...

Ungene bader. Jeg sitter bare her... Planen var å rydde badet.

Sitter i sofaen og slapper av litt.. Avslutning på fotballen til guttungen om en times tid:).

Åååh... endelig ferdig på jobb! Bare innom butikken så skal jeg HJEM!!! :-D har dere hatt en fin dag, damer?

Åååh... endelig ferdig på jobb! Bare innom butikken så skal jeg HJEM!!! :-D har dere hatt en fin dag, damer?
Egentlig ikke.
Måtte gi meg tidlig på jobb siden bekken og rygg smertene ble for ille, samt kvalm på grunn av kynnere :(

Sover ikke på natten på grunn av smerter, og er utslitt.
Derfor jeg ikke har vært her så mye den siste tiden

Egentlig ikke.
Måtte gi meg tidlig på jobb siden bekken og rygg smertene ble for ille, samt kvalm på grunn av kynnere :(

Høres ikke bra ut! Håper du føler deg bedre snart!

Egentlig ikke.

Huff da, håper du får deg lit hvile etterhvert.

Back
Topp