Aha.. har dere pinnekjøtt på julaften?Her er det annenhvert år med mine foreldre og hans mor.
Hos hans mor er det kalkun, hos mine foreldre er det pinnekjøtt og svineribbe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha.. har dere pinnekjøtt på julaften?Her er det annenhvert år med mine foreldre og hans mor.
Hos hans mor er det kalkun, hos mine foreldre er det pinnekjøtt og svineribbe![]()
Hehehe.. så sterke føringer hsr jeg ikke lagt enda ;-)Sambo er allerede informert om at han skal ha det klarthehe
Både pinnekjøtt og svineribbeAha.. har dere pinnekjøtt på julaften?
Er så rart, for er ikke noe jeg spiste noe særlig før jeg ble gravidHehehe.. så sterke føringer hsr jeg ikke lagt enda ;-)
OkBåde pinnekjøtt og svineribbe![]()
Haha.. vi får noen rare lyster!Er så rart, for er ikke noe jeg spiste noe særlig før jeg ble gravid![]()
Ja helt merkeligHaha.. vi får noen rare lyster!
Mamma bruker å lage okserull og sylte (pålegg) til jul.. måtte igår forsikre meg om at den var gjennomkokt! Det blir litt det samme som spekemat for megEr så rart, for er ikke noe jeg spiste noe særlig før jeg ble gravid![]()
skjønner egentlig ikke hvorfor jeg kjøpte et så dyrt et.. hadde vell ikke hørt om ikea for tre år sidenVi kjøpte ikke så dyrt stellebord. Var jo de som var finest. Men 1225kr for et vi likte godt på ikea ble det. Kan brukes som både skrivebord og kommode i ettertid![]()

Å ja, mør, men uten majones og strandaskinke, der var servering på ferskt brød som første måltid etter andre fødsel. Etter første var det når jeg kom hjem, men andre fødte jeg jo hjemme.Hardt dette her
Strandamør på brødskive med majones SKAL jeg ha så raskt lille er utehaha
Så hærligHar en liten frøken som går rundt med en dukke under genseren og sier hun har baby i magen![]()
Så søtt!!Har en liten frøken som går rundt med en dukke under genseren og sier hun har baby i magen![]()
Det skal du klareEr på 13plass, tror top 10 skal bli bra hardt ja![]()
Jeg prøver å ikke sjekke så ofte. Blir nesten litt stressa av detJa det er ingen problem
Tror jeg må inn å sjekke hvor jeg ligger, har ikke peiling![]()
Så lenge jeg er på topp 100 er jeg fornøyd, og det vil ikke være noe problem...Jeg prøver å ikke sjekke så ofte. Blir nesten litt stressa av det![]()
Det tror jeg skal gå helt fintSå lenge jeg er på topp 100 er jeg fornøyd, og det vil ikke være noe problem...
Det har viAha.. har dere pinnekjøtt på julaften?
Er ikke "plaget" med vinnerlykke jeg heller![]()
Pleier ikke jeg heller ha, men merkelig nok vant jeg denne mnd. Hadde jeg aldri trodd..Jepp... uflaks, så vinner jo ikke uanz