Sofa ;-)På jobb enda, en time tilså vet jeg ikke i kveld faktisk. Skal du noe spes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofa ;-)På jobb enda, en time tilså vet jeg ikke i kveld faktisk. Skal du noe spes?
Blir nok sofatjeneste her og, eventuelt litt pynting til advent/jul.. Jeg har ikke gjort det endaSofa ;-)
Jepp.. ta litt av gangen!Blir nok sofatjeneste her og, eventuelt litt pynting til advent/jul.. Jeg har ikke gjort det enda![]()
Alt er så tiltak om dageneJepp.. ta litt av gangen!
Jeg vet.. helt kaputt etter jobb.. helg for meg nåAlt er så tiltak om dagene![]()
Ånei så kjedelig!!Hjemme.
Ingen brev i postkassa
Jeg har 40min igjen på jobb nå + hele i morgen. Men det går nok fintJeg vet.. helt kaputt etter jobb.. helg for meg nå
Æsj :-(Hjemme.
Ingen brev i postkassa
Høres bra ut!Jeg har 40min igjen på jobb nå + hele i morgen. Men det går nok fintnår langdagen har gått noen lunde ok skal jeg overleve i morgen. Lørdag er det julebord igjen
men søndag blir nå i det minste avslapping
![]()
Julebord er kjekt da, men ikke like kjekt når man er eneste edruHøres bra ut!
Jepp.. var på et for et par uker siden.. ikke same stemninga lksomJulebord er kjekt da, men ikke like kjekt når man er eneste edruhehe
Men vil jo være med på morroa likevel. Får vel ta å dra litt tidligere hjem bare![]()
Nei ikke sant :/Jepp.. var på et for et par uker siden.. ikke same stemninga lksom
Hehe.. jepp.. og medium stekt biff.. og brie!Nei ikke sant :/
Men alkohol er ikke det jeg savner mest.. For det er spekemat!!!
Suuuuukk!!
Hardt dette herHehe.. jepp.. og medium stekt biff.. og brie!
Kalkun :-DHva spiser dere på nyttårsaften damer?![]()
Hihi... blir bra!Hardt dette her
Strandamør på brødskive med majones SKAL jeg ha så raskt lille er utehaha
Her er det annenhvert år med mine foreldre og hans mor.Kalkun :-D
Sambo er allerede informert om at han skal ha det klartHihi... blir bra!