Det er godt.Vurderer å begynne på fløtekaramellene....
Hvordan gjør du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt.Vurderer å begynne på fløtekaramellene....
Hvorfor skulle han fått det?Fant ut igår at mannen ikke får redusert lønn i permisjonen.. lettelse :-D
Og så en halv liter isVar vel det som var meningen
Er jeg også
Ja.. tenkte å ha som ekstra julegaver..kanskje til besteforeldrene våre.. vet at mormor er glad i det
Fløte sirup og sukker og smør.. varmes opp under opprøring veldig lenge.. skal ikke koke og ikke brenne seg om jeg husker rett.. så tar man en dråpetest (en dråpa av massen i kaldt vann og se at den blir hardere liksom.. kan rulles til en ball.. ellers må det stå lengre..Det er godt.
Hvordan gjør du det?
Hihi...Og så en halv liter ishoho
Yoghurtis med brownies og karamell
Hihi.. det er smart! ;-)Jeg sitter og lurer på om jeg skal lage masse i smug (nå som du satte meg på ideen) og spise dem opp helt alene![]()
Tusen takkFløte sirup og sukker og smør.. varmes opp under opprøring veldig lenge.. skal ikke koke og ikke brenne seg om jeg husker rett.. så tar man en dråpetest (en dråpa av massen i kaldt vann og se at den blir hardere liksom.. kan rulles til en ball.. ellers må det stå lengre..
Tror lille Max-gutten er glad i godter..Hihi.. det er smart! ;-)
Fordi han tjener over 6 g.. eller hva det er maksgrensa til nav er.. har bare lest reglene, så ikke oeilig på hvordan det er..Hvorfor skulle han fått det?
Det stemmer det, har jeg ikke tenkt over siden jobben min også dekker det som er over 6 G + at jeg få normale feriepenger året etterFordi han tjener over 6 g.. eller hva det er maksgrensa til nav er.. har bare lest reglene, så ikke oeilig på hvordan det er..
Jeg tenkte også å gi det i gaveJa.. tenkte å ha som ekstra julegaver..kanskje til besteforeldrene våre.. vet at mormor er glad i det
Klarte ikke la være å røre isenHihi...
Har ikke rørt isen i dag, jeg
(Men sjokoladekaken derimot)
Jepp.. vet jo aldri.. fant også ut at vi får barnehagen dekt av jobben hans :-DDet stemmer det, har jeg ikke tenkt over siden jobben min også dekker det som er over 6 G + at jeg få normale feriepenger året etter
Liker sånne gaver ;-)Jeg tenkte også å gi det i gave![]()
Oppskriften jeg har brukt.. http://www.ta-a.net/jul/floetekarameller.shtmlTusen takk
Jeg vil ha is!!Klarte ikke la være å røre isen![]()
Jepp.. vet jo aldri.. fant også ut at vi får barnehagen dekt av jobben hans :-D
OkVi har også ansatt barnehagen, men må betale den selv.
Forskjellen blir ikke så veldig stor da, at jobben dekker barnehager en en skattepliktig fordel som man ikke får foreldre fradraget på.
Men dere vil vel tjene en ca kr 1.000,. på det i måneden vil jeg tro