Felles skravle 2015

Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg :P

Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg :p
Det bør væer morgen urin siden den er renest.
Var hvertfall det jeg fikk beskjed om.
De finner visstnok oftere proteinspor som skyldes forurensning av urinen dersom den tas senere, men det er ingen krise. Glemte det sist selv

Whaaaat? Vi har holdt på leeeenge, og er bare litt utti sesong 2:p

Han er i pappaperm da ;) Og når eg og går heime sjukmeldt tar han seg litt frihet :P også sitter han til laaangt på natt...

Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg :P
Bør være det ja.. men har levert "ikke morgen urin" også..

Du har ikke noen andre glass du kan bruke da? Jeg brukte et medisinglass som jeg vasket og kokte..

Han i pappaperm men småen, du sykemeldt, hele familien som kan kose seg sammen hele dagen.
Kjenner meg litt misunnelig her...

Kos og kos :P Sliter mykje med bekkenet og hovudverk pga graviditeten. Og blir veldig fort trøytt så eg søv ein del :P
Samtidig som eg føler eg frarøva gubben ein periode der han og Jr kan få sikkelig pappa/sønn tid.

Vurderer å begynne på fløtekaramellene....

Fant ut igår at mannen ikke får redusert lønn i permisjonen.. lettelse :-D

Back
Topp