Hjemmelagede kjøttkaker og kålstuingHjemmerlaget fiskegrateng, og dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmelagede kjøttkaker og kålstuingHjemmerlaget fiskegrateng, og dere?
Ser han og på netflix?Gubben har fått dilla på prison break for tida. Er alt som går på tv... Eg byrja å bli lei![]()
Ser han og på netflix?![]()
Whaaaat? Vi har holdt på leeeenge, og er bare litt utti sesong 2Ja! Han har sett snart alle fire sesongar på type fire dagar![]()
Jeg skal spise julemat. Pinnekjøtt og ribbe antar jeg.Jeg har begynt.. hva skal dere ha til middag idag?
Det bør væer morgen urin siden den er renest.Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg![]()
Whaaaat? Vi har holdt på leeeenge, og er bare litt utti sesong 2![]()
Han i pappaperm men småen, du sykemeldt, hele familien som kan kose seg sammen hele dagen.Han er i pappaperm daOg når eg og går heime sjukmeldt tar han seg litt frihet
også sitter han til laaangt på natt...
Bør være det ja.. men har levert "ikke morgen urin" også..Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg![]()
Du har ikke noen andre glass du kan bruke da? Jeg brukte et medisinglass som jeg vasket og kokte..Hmm. .. noen som vet om det er viktig at det er Morgen urin man leverer når man skal til legen og evt hvorfor ?? Har selvsagt glemt og kjøpe sånn urin glass og skal til legen imorgen ! Typisk meg![]()
Så kjekt at dere får være sammenHan er i pappaperm daOg når eg og går heime sjukmeldt tar han seg litt frihet
også sitter han til laaangt på natt...
Han i pappaperm men småen, du sykemeldt, hele familien som kan kose seg sammen hele dagen.
Kjenner meg litt misunnelig her...
Deilig!Mmm. Mett etter middag![]()
Var vel det som var meningenMmm. Mett etter middag![]()
NamVurderer å begynne på fløtekaramellene....
Ja.. tenkte å ha som ekstra julegaver..Nam.