Syns egentlig er litt gøy, kan sammenlignes litt med å lete etter riktig vogn.Hater å finne riktig bil. Synes det er så vanskelig..!
Ser litt på Golf siden vi har god erfaring med den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns egentlig er litt gøy, kan sammenlignes litt med å lete etter riktig vogn.Hater å finne riktig bil. Synes det er så vanskelig..!
Slappe avPlaner for dagen ?
Skjønner.. bi har en liten skoda som vi er veldig fornøyd med. Kjempekjekt å kunne ta ut seter osv lettvindt, lite utgifter (bare går og går) og lite forbruk.. dette er andrebilen til Toyotaen som er "familiebilen"Syns egentlig er litt gøy, kan sammenlignes litt med å lete etter riktig vogn.
Ser litt på Golf siden vi har god erfaring med den...
Planene er mange, men tiltaket lite..Planer for dagen ?
Har hørt mye bra om Skoda, men vil ikke ha den.Skjønner.. bi har en liten skoda som vi er veldig fornøyd med. Kjempekjekt å kunne ta ut seter osv lettvindt, lite utgifter (bare går og går) og lite forbruk.. dette er andrebilen til Toyotaen som er "familiebilen"
Jepp.. vet at den fra gammelt av har rykte på seg, men er en veldig driftsikker bil nå!Har hørt mye bra om Skoda, men vil ikke ha den.
Det var et dritt-merke når jeg var liten og det henger litt i meg
Jeg vet det er en bra bil nå, men før meg bare ikke til å se på denJepp.. vet at den fra gammelt av har rykte på seg, men er en veldig driftsikker bil nå!![]()
Ja det kan jo godt hende aldri sett lignende.. "brant" hvert fall hål i skoen min for var så varmtKan det ha vært noe kjøleveske og en motor som er blitt for varm?
Det der før du rapportere til busselskapetJa det kan jo godt hende aldri sett lignende.. "brant" hvert fall hål i skoen min for var så varmt!! Men regner med det ikke var noe kjempe skummelt iallefall! Siden det ikke virket sånn på de
![]()
Og jeg som hadde tenkt å skravle i dagJa veldig stille![]()
Jeg og! Prøve å komme meg oppover på lista..Og jeg som hadde tenkt å skravle i dag
Jeg er veldig sjeldent bare hjemme uten noen plikter.Jeg og! Prøve å komme meg oppover på lista..
Jeg er veldig sjeldent bare hjemme uten noen plikter.
Syns det er koselig å skravle litt, og hadde vært greit å ha en liten buffer.
Men nå må jeg snart gå og lage middag
Ja i dag har jo heg og hatt tid, sånn innimellom prison breakOg jeg som hadde tenkt å skravle i dag
Hjemmerlaget fiskegrateng, og dere?Jeg har begynt.. hva skal dere ha til middag idag?
Ja i dag har jo heg og hatt tid, sånn innimellom prison break![]()