Jaja.. vi tar det som det kommerIkke her heller, av erfaring så blir de det på slutten igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja.. vi tar det som det kommerIkke her heller, av erfaring så blir de det på slutten igjen
Heldigvis er de tilpasningsdyktige disse mannfolkaBare syns jeg har en som egentlig liker små sprettende som han selv sier![]()
Det er de.Heldigvis er de tilpasningsdyktige disse mannfolka
Sant det!Det er de.
Det viktigste er at det faktisk er en pupp, ikke størrelsen xsmile8
Æsj.. skal man begynne å gjøre noe da..?

Hehe.. litt enig.. men må handle litt mat snart.. og finne noen kakebokser på butikken.. fant ut jeg ikke hadde så mange...Nja... Tenke, tenke
Nei, jeg tror ikke det
Ja skjønner ikke hva det var for noe hmm tennveske elle noe? har ikke peiling men lukta sterkt. så jeg sprang ut med en gang han stoppet. Buss sjoføren sa ikke noe annet enn at nei vi må nok skaffe ny buss ja.. og at vi måtte passe på så vi ikke brant oss. kjente plutselig bare at det ble vått der jeg hadde foten og varmt..Det hørtes merkelig ut, der med væsken altså
Hehe.. litt enig.. men må handle litt mat snart.. og finne noen kakebokser på butikken.. fant ut jeg ikke hadde så mange...
Skjønner.. to biler vi..Må vente med handling til mannen er hjemme med bilen
Så skummelt!Ja skjønner ikke hva det var for noe hmm tennveske elle noe? har ikke peiling men lukta sterkt. så jeg sprang ut med en gang han stoppet. Buss sjoføren sa ikke noe annet enn at nei vi må nok skaffe ny buss ja.. og at vi måtte passe på så vi ikke brant oss. kjente plutselig bare at det ble vått der jeg hadde foten og varmt..
Skal kjøpe en til rett på nyåret en gang.Skjønner.. to biler vi..
Bestemt dere for type bil da?Skal kjøpe en til rett på nyåret en gang.
Jeg trenger en i permisjonen
Bestemt dere for type bil da?
Bare glad det ikke var noen med barnevogner på barn/babyer der tror ikke det hadde vært heldig og få på huden var veldig varmt.. men lakk fra bussen så skjønner ikke helt hva det var..Så skummelt!
Skjønner.. det trengs jaSkal kjøpe en til rett på nyåret en gang.
Jeg trenger en i permisjonen
Huff ja!Bare glad det ikke var noen med barnevogner på barn/babyer der tror ikke det hadde vært heldig og få på huden var veldig varmt.. men lakk fra bussen så skjønner ikke helt hva det var..
Jeg synes golf er ok størrelse iJeg ser litt på en VW Golf, men er ikke helt sikker enda, kommer også litt an på hvor god plass det er til barne seter.
Mannen skal kjøre den nye/lille til og fra jobb samt skole/barnehage.
Vi har en Peugeot 5008 nå, og den vil jeg kjøre på grunn av størrelsen på bagasjerommet og vogn.
Hater å finne riktig bil. Synes det er så vanskelig..!Jeg ser litt på en VW Golf, men er ikke helt sikker enda, kommer også litt an på hvor god plass det er til barne seter.
Mannen skal kjøre den nye/lille til og fra jobb samt skole/barnehage.
Vi har en Peugeot 5008 nå, og den vil jeg kjøre på grunn av størrelsen på bagasjerommet og vogn.
Kan det ha vært noe kjøleveske og en motor som er blitt for varm?Bare glad det ikke var noen med barnevogner på barn/babyer der tror ikke det hadde vært heldig og få på huden var veldig varmt.. men lakk fra bussen så skjønner ikke helt hva det var..