God kveld alle sammen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jeg prater om er denne.Linker?
Den så fin ut! Hvilken farge har du kjøpt?Den jeg prater om er denne.
NB: På meg står den ikke slik ut som den gjør på hun dama
http://www.zalando.no/boob-design-genser-sort-bx329j000-q11.html
Jeg kjøpte den i sort.Den så fin ut! Hvilken farge har du kjøpt?
Hehe.. er ikke så glad i å shoppe.. spes ikke klær jeg skal bruke i så kort tid..Jeg kjøpte den i sort.
Kjøpte flere andre mamma topper også, men de har jeg ikke prøvd enda.
Det fine med å være gravid er at det er en god unnskyldning for å shoppe![]()
Natta og sov godtGir opp dagen, er leilegger meg! Natta damer
![]()
Hehe.. er ikke så glad i å shoppe.. spes ikke klær jeg skal bruke i så kort tid..er litt sparsom når det gjelder sånt...
1. Bruke i svangerskapet
2. Bruke når man ammer
Da blir det fort 1-2 år...
Syns ikke det er å kort til, og så lenge man kjøper noen som i tillegg ser pene ut så kan man da bare fortsette å bruke dem...
Ja han som hun akkurat hadde lyttet sammen medVar det hun som hadde gjordt det slutt med kjæresten? for at han var for "Lite" mann?
Det er veldig koseligÅåå.. mye som blir koselig da! Male påskeegg, lage julepynt, bake og lage bål på tur... *drømme*
Flinke duDa er julepynten ferdig, og juleduke på bordet og jeg er full av glitter, men det er vel slik det skal være..
Jeg hadde en ammetopp, klarte meg fint med detVeldig usikkwr på hva man trenger av mammatopper, ammeklær osv kjenner jeg.. kjøpt en bravado ammeBH som jeg fikk i posten idag da.. må bare prøve den..
Sov godtGir opp dagen, er leilegger meg! Natta damer
![]()
Tenker å starte med det jeg også, så kan jeg heller kjøpe flere ved behovJeg hadde en ammetopp, klarte meg fint med det
Jeg har hatt flere, for jeg brukte lite annet enn lang periode etter hver fødsel.og den må jo vaskes ganske ofte pga svette og melkJeg hadde en ammetopp, klarte meg fint med det
Det er nok lurtTenker å starte med det jeg også, så kan jeg heller kjøpe flere ved behov
Jeg brukte den knapt nok, gikk stort sett i vanlige klær jegJeg har hatt flere, for jeg brukte lite annet enn lang periode etter hver fødsel.og den må jo vaskes ganske ofte pga svette og melk
Siden det er så mange forskjellige erfaringer trenger jeg i alle fall ikke kjøpe inn mengder før fødsel...Jeg har hatt flere, for jeg brukte lite annet enn lang periode etter hver fødsel.og den må jo vaskes ganske ofte pga svette og melk