Jeg og lille gutt har vært hos ei venninne og bakt noen kaker. Ungene har bakt pepperkaker og jeg og venninna mi har bakt Sara bernard og kokosmakroner
. Koselig
. Nå er det litt sløving på sofaen
![]()
Koselig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og lille gutt har vært hos ei venninne og bakt noen kaker. Ungene har bakt pepperkaker og jeg og venninna mi har bakt Sara bernard og kokosmakroner
. Koselig
![]()
Mmm. Hjemmelagede pepperkaker fikk jeg lyst på nåJeg og lille gutt har vært hos ei venninne og bakt noen kaker. Ungene har bakt pepperkaker og jeg og venninna mi har bakt Sara bernard og kokosmakroner
. Koselig
![]()
Stort sett ingenting etter jeg kom hjem fra jobb![]()
Hva synes du om dagens episode?Jeg også![]()
Å fillern, det glemte jegJeg ser boligjakten![]()
Tenkte vi skulle prøve oss på det i morgen jegMmm. Hjemmelagede pepperkaker fikk jeg lyst på nå![]()
Er bare halveisÅ fillern, det glemte jeg
Kjekkeste er å pynteTenkte vi skulle prøve oss på det i morgen jegtynne pepperkaker
![]()
Hva synes du om dagens episode?
Det bakte jeg igårMmm. Hjemmelagede pepperkaker fikk jeg lyst på nå![]()
Blir nok å ta fly om det blir aktuelt.Uff det er langt. Spesielt når hun blir bilsyk :/
Pyntet dere og?Det bakte jeg igår![]()
Er bare halveis![]()
Helt enig. Men stusser på hun Louise sitt valg jeg da..Nå er det lenge siden jeg har sett det nå. men synes disse som er med nå er mye mere fornufting enn de som var med førå flere burde prøve en slik dukke før de setter barn til verden
![]()
Helt enig. Men stusser på hun Louise sitt valg jeg da..
Nei.. men tenkte å gjøre det en dag jeg er hjemme.. med melis i alle fallPyntet dere og?![]()
Pynting er så koseligNei.. men tenkte å gjøre det en dag jeg er hjemme.. med melis i alle fallteste ut det nye settet mitt (ligget i en skuff ett år eller mer uten å bli brukt
)
Ja.. men enda koseligere når man er fler (gleder meg til lillegutt blir født og blir stor nok til sånt)Pynting er så koselig![]()
Ja, samme her!Ja.. men enda koseligere når man er fler (gleder meg til lillegutt blir født og blir stor nok til sånt)