Sitter og lager julepynt til juleavslutningen på skolen til eldsten i kveld, hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sett masterchefSitter og lager julepynt til juleavslutningen på skolen til eldsten i kveld, hva gjør dere?
Er ikke så veldig spennende å lage julepynt hellerSett mastercheflite spennende kveld for min del
Håper det hjelper!Nå har vi kommet oss hjem fra legevakta. Fikk salve, og om det ikke blir bedre før fredag må vi til øye spesialist i bodø
Håper jeg også. Er 7t kjøring herfra til bodøHåper det hjelper!![]()
Uff det er langt. Spesielt når hun blir bilsyk :/Håper jeg også. Er 7t kjøring herfra til bodø
Sitter og lager julepynt til juleavslutningen på skolen til eldsten i kveld, hva gjør dere?
Nå har vi kommet oss hjem fra legevakta. Fikk salve, og om det ikke blir bedre før fredag må vi til øye spesialist i bodø
Du var jo så tidlig oppe at det er ikke rartSitter bare å prøver å holde meg våken![]()
Sant detTakk
Alle dager kan ikke være bra. Får trøste meg med det![]()
Du var jo så tidlig oppe at det er ikke rart![]()
Skjønner jegNei, er litt på overtid nå ja! men orker ikke å våkne så tidlig i morgen også... derfor jeg prøver å holdem eg litt våken da![]()
Jeg ogsåJeg ser unge mødre dk
Skjønner jeg
Hva har du gjort i dag du da?
Jeg ser boligjaktenJeg også![]()
Jeg og lille gutt har vært hos ei venninne og bakt noen kakerSitter og lager julepynt til juleavslutningen på skolen til eldsten i kveld, hva gjør dere?
Stort sett ingenting etter jeg kom hjem fra jobbHar egentlig ikek gjort det store! holdt soffaen og sitter på bvkan ikke gjøre så mye, da kaster jeg bare opp
enn du?
God bedring til lille jenta diNå har vi kommet oss hjem fra legevakta. Fikk salve, og om det ikke blir bedre før fredag må vi til øye spesialist i bodø