Felles skravle 2015

Nå vet jeg bare ikke hvordan jeg tar det videre. Dagen har vært sååå dritt! Dårlig humør, lite arbeidslyst, baaaah! Ødela hele kvelden min :p

Full fest i magen. Det er koselig og holder humøret litt oppe, og forhindrer full melt-down
Får bare håpe det blir bedre...

Hva med fagforening?
Snakket med tillitsvalgt rett etterpå. Hun mente jeg skulle si hvordan jeg følte det. Kanskje på en mail siden hun vet hvor vanskelig å slippe til kan være. Men jeg vet ikke om jeg skal gjøre det i morgen å väre defansiv, eller vente et par uker på resultatet og ta det om jeg ikke er fornōyd.

Men om jeg er fornøyd med lønnstrsultatet er jeg ikke fornøyd med samtalen

Åh! Vanskelig!

Snakket med tillitsvalgt rett etterpå. Hun mente jeg skulle si hvordan jeg følte det. Kanskje på en mail siden hun vet hvor vanskelig å slippe til kan være. Men jeg vet ikke om jeg skal gjøre det i morgen å väre defansiv, eller vente et par uker på resultatet og ta det om jeg ikke er fornōyd.

Åh! Vanskelig!
Jeg har lett bakover, men det er skravlet en del i dag, jeg finner ikke innlegget hvor det står hva dette dreier seg om

Åh! Vanskelig!
Hva har skjedd?

Ååå tradisjonen tro, så har jeg og poden sett en episode med skomakergata, etterpå leste vi en historie fra boken 24 fortellinger mens vi venter på julen

Det er så koselig:)

Back
Topp