Tror ikke den syns på bilde. Tror jeg regner den som blenda.
Heier på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke den syns på bilde. Tror jeg regner den som blenda.
Takk for detHeier på deg![]()
Ja, det er koseligLurer på om jeg skal bake o dag også![]()
Tester du i morgen da?Hihi... er nok flere her. Men tviler på strek i dag. Er bare 9dpo men hadde vært morro. Skimter noe der den dumme streken skal være men det har jeg gjort før på 9dpo. Den pleier å være borte 10 dpo.
Ja hvis ikke tempen går mer ned i morgen.Tester du i morgen da?![]()
Enda koseligere om det var snøSå koselig
Her er sånn 8 pluss eller noe sånn...
Å namDet er det. Må motere sammen de gule bombene i dag, fikk ikke tid før jobb i går.
Håper tempen går oppJa hvis ikke tempen går mer ned i morgen.
Takk for dethvis tempen fortsetter å falle i morgen tror jeg nok det er så mye håp, men håper den går opp i morgen
![]()
Hadde vært stas med snø ja. Dette er jo ikke noe kos, ikke noe julestemningEnda koseligere om det var snø. Gleder meg til snø
![]()
Jeg er ikke konsentrert på jobb, jeg er for spent på det brevet jeg håper vi får fra gyn i morgen.Til å ikke skulle prøve seg på topp 10 syns jeg dere skravler veldig mye i dag.
Mer liv her enn det har vært på lenge...
Andre som gleder seg til trekningen i kveld?
JaTil å ikke skulle prøve seg på topp 10 syns jeg dere skravler veldig mye i dag.
Til å ikke skulle prøve seg på topp 10 syns jeg dere skravler veldig mye i dag.
Nei, blir ikke så mye julestemning.. Håper hvertfall snø er her julaftenHadde vært stas med snø ja. Dette er jo ikke noe kos, ikke noe julestemning
Det skal jeg gjøreÅ nam. Gi beskjed om de faller i smak
![]()
JegTil å ikke skulle prøve seg på topp 10 syns jeg dere skravler veldig mye i dag.
Jeg også
Jeg satser på at accuweather har rett...Nei, blir ikke så mye julestemning.. Håper hvertfall snø er her julaften![]()
Blir spennende å høre hva gyn sier. Hadde nok skrevet mer i nov her også om det hadde vært flere her.Jeg er ikke konsentrert på jobb, jeg er for spent på det brevet jeg håper vi får fra gyn i morgen.
Så jeg skravler litt, siden her er noen å skravle med. Jeg hadde skrevet mer i nov om her hadde vært noen å snakke med