Felles skravle 2015

Jeg skal pakke sammen til ungene, etter frokost da. Så levere dem til mamma sånn etter tolv, og dra på shopping, må ha tak i resten av kalendergavene og helst en julegave eller to. Og mat til i morgen, ja. Og må det som må til siden jeg antakelig må ordne ei minikake til guttungen i morgen, jeg må sende sms og høre hva som serveres for jeg glemte å forhøre meg om det da invitasjonen kom for et par dager siden, han skal nemlig i bursdag i morgen.

Ellers så er det vel noe klesvask og noe bretting av klær jeg hadde på planen.... og adventspynting, vi skal liksom henge opp julegardiner, det ser jeg ikke skje, for å si det sånn.... det mangler nemlig noe greier til dem, må høre med mamma
Her blit det ikke pynting i dag, kanskje i morgen. Alt er pakket ned oppe på mørkeloftet - og jeg gidder ikke hente det ned:p

Her blit det ikke pynting i dag, kanskje i morgen. Alt er pakket ned oppe på mørkeloftet - og jeg gidder ikke hente det ned:p

Jeg vet hvor jeg har det, og mørkeloft har jeg dessverre ikke. Skulle hatt!!!!! (Men vi har innredet loft, det er lekerom, veldig, veldig kjekt å ha altså, men mørkeloft er praktisk)

Det er bare en del jobb med det, siden vi har arvet panel-julegardiner fra mamma. Vi har ikke egenltig oppheng til panelgardiner, men det går fint (vi har gammeldags gardinbret med klyper i to rader.... jadda... men man kan henge opp panel der) men vi har ikke lodd til mer enn et lag, ikke to lag med gardiner, for det er det vi har. Jeg får høre med mamma når jeg leverer ungene, egentlig skulle nemlig hun komme hit en dag i november så vi fikk ta opp lengden og ordne med lodd...

God morgen:). Nå skal det lages frokost og gjøre rent. Så får vi se hva slags pynting vi rekker i dag:).

God morgen! Må vel komme meg opp av senga og inn i dusjen.. lage noen deiger av ulik julebakst, så får vi se hva dagen bringer ellers..! Veldig groggy - halsbetennelse under utvikling :-(

God morgen! Må vel komme meg opp av senga og inn i dusjen.. lage noen deiger av ulik julebakst, så får vi se hva dagen bringer ellers..! Veldig groggy - halsbetennelse under utvikling :-(
Uff da:(. God bedring:). Hva julebakst skal du lage?:)

God morgen og God bedring. Greit med litt julebakst. Her må jeg vel bake det jeg tenkte i går etter jobb :)

Uff da:(. God bedring:). Hva julebakst skal du lage?:)
Skal lage sitronkranser (ala berlinerkranser), serinakaker og brune pinner :-) tenkte å lage deigene nå på formiddagen, og bake ut og steke ila de neste dagene..

Skal lage sitronkranser (ala berlinerkranser), serinakaker og brune pinner :-) tenkte å lage deigene nå på formiddagen, og bake ut og steke ila de neste dagene..
Å så deilig:). Sironkranser ja, sikker gode:). Her hjemme elsker gutta mine serinakaker:)

Å så deilig:). Sironkranser ja, sikker gode:). Her hjemme elsker gutta mine serinakaker:)
Jess.. yndlingskakene mine fra barndommen.. mamma lager kromkaker, kransekake og no mandelkaker.. og så kommer vel mormor med litt ulikt.. så blir det jul i år også

God formiddag! Ynskjer alle ein herlig laurdag:D

Jess.. yndlingskakene mine fra barndommen.. mamma lager kromkaker, kransekake og no mandelkaker.. og så kommer vel mormor med litt ulikt.. så blir det jul i år også
Å så deilig:), vi skal bake litt på mandag vi:). Jeg elsker Sarah bernar jeg:).

Back
Topp