Felles skravle 2015

Helt enig, jeg tror ikke det ville være bra.

Det er bare så trist å se voksne folk, tenåringer er en egen gruppe, jeg kjenner, som fryder seg over dette jeg synes er trist

Helt enig! Hvorfor ikke fokusere på positive ting, i steden for å rakke ned på noen som har hatt en tøff sesong!!

Barnevakt for en trassig 4 åring, og en lat mann !! Jeg skulle lage kake og fucka opp glasuren. Det ble for mye!!! Fosterstilling på sofaen med tåre spruten

Helt enig! Hvorfor ikke fokusere på positive ting, i steden for å rakke ned på noen som har hatt en tøff sesong!!
Nettopp

At de rykket ned pga en dårlig sesong, ja.

At det er noe å glede seg over??

Har dere noen fine juletradisjoner dere har/ønsker å videreføre til barna?

Har dere noen fine juletradisjoner dere har/ønsker å videreføre til barna?
Ja:). Sette grøt på trappa på lille julaften og se nissen spiser:). Henge opp strømpebuksa og ikke strømpe:). He he:). Kose seg på julaften i sofaen med dyne og godis:). Deg da?❤️

Ja:). Sette grøt på trappa på lille julaften og se nissen spiser:). Henge opp strømpebuksa og ikke strømpe:). He he:). Kose seg på julaften i sofaen med dyne og godis:). Deg da?❤️

Vi fikk julestrømpe som hang over senga når vi våknet julaften, og alltid en liten gave oppi der :-)

Pynte juletreet sammen lille julaften

Se disneyfilmer og jakten på julestjernen julaften..

Bake julekaker sammen i adventstida..

Vi fikk julestrømpe som hang over senga når vi våknet julaften, og alltid en liten gave oppi der :-)

Pynte juletreet sammen lille julaften

Se disneyfilmer og jakten på julestjernen julaften..

Bake julekaker sammen i adventstida..
Det er då koselig :)

Hva slags interesser har han da?
Har han nevnt noe? Verktøy? Klær? Noe til fritidsaktivitet? Tur/konsertbiletter?
Mannen min kommer til få et bluetooth hode sett han ønsker seg.
Og skal man ha ordentlig kvalitet kommer man fort opp på en 2000,-

Back
Topp