Bor ikke så høyt, det heter bare fjellet her, men snøen kommer tidligere, og ligger lenger her.Hehe... tenkte ikke at du bodde over 800-900moh..
Og det er lyng og furu utenfor vinduet mitt istedenfor bjørk som er lengre nede..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor ikke så høyt, det heter bare fjellet her, men snøen kommer tidligere, og ligger lenger her.Hehe... tenkte ikke at du bodde over 800-900moh..
Her blir det torsk med lime og grønnsaker.Her har det også snødd. Nå er de middag på gang her
. Hva har dere spist/skal spise i dag?
![]()
Skjønner... var oppå på "fjellet" ista jeg, og der var det bare frost ikke snø...Bor ikke så høyt, det heter bare fjellet her, men snøen kommer tidligere, og ligger lenger her.
Og det er lyng og furu utenfor vinduet mitt istedenfor bjørk som er lengre nede..
Veldig fin! FredeligGod ettermiddag til deg også.
Hvordan har dagen din vært?
Stille, er sjuk (igjen)Veldig fin! FredeligHvordan har dagen din vært?
Åh nam!! Vi skal ha pannekakerIdag er det kyllingsalat på menyenVis vedlegget 90470
Hørtes utrolig godt ut! Oppskrift?Her blir det torsk med lime og grønnsaker.
Gjøre det litt enkelt i dag
Æsj da! God bedring! Hva er det nå?Stille, er sjuk (igjen)
NamIdag er det kyllingsalat på menyenVis vedlegget 90470
Mmm høres godt utHer blir det torsk med lime og grønnsaker.
Gjøre det litt enkelt i dag
Nam! Kanskje jeg skal lage det imorra.. bare slitsomt å stå å steke..!Åh nam!! Vi skal ha pannekaker
Hørtes utrolig godt ut! Oppskrift?
Kraftig forkjølet.Æsj da! God bedring! Hva er det nå?
Vet ikke enda.Dere driver med i kveld?
Å har du laget kake? Jeg sitter i sofaen og bør gjøre så mye annetVet ikke enda.
Bør begynne på denne julepynten til kaken.
Vi får se hva jeg orker
Ikke no spennende.. må kanskje ta frem symaskinen og fikse en bukse ++.. du da?Dere driver med i kveld?
Nei, men skal ha med kake til juleavslutningen på gutten sin skole, og siden jeg lager pynten av fond kan jeg lage det litt før kaken. Det kan fort ta litt tid så jeg foretrekker å lage det i god tid for at det ikke skal bli stress på slutten.Å har du laget kake? Jeg sitter i sofaen og bør gjøre så mye annet![]()
Ryddet bort middag og sitter i dofaenIkke no spennende.. må kanskje ta frem symaskinen og fikse en bukse ++.. du da?
Så flink du erNei, men skal ha med kake til juleavslutningen på gutten sin skole, og siden jeg lager pynten av fond kan jeg lage det litt før kaken. Det kan fort ta litt tid så jeg foretrekker å lage det i god tid for at det ikke skal bli stress på slutten.
Skal lage noen juletrær, pakker og nisser til å pynte med