Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God morgen alle
merker jeg er sliten etter i går enda, men er vel bare å stã opp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detSpennende dakrysser fingrene!
Hva kjøpte du da?God morgen! Gikk på en smell igår på jollyroom.. masse gode tilbud hele uken og fri frakt ;-)
Glemte å quoteHva kjøpte du da?![]()
Kjekt å handle til den lilleMå vel nevne at dette er første kjøpet til babyen, så kiler litt i magen.. (stor handling for min del..)
Ja, kjektKjekt å handle til den lille![]()
Oj, såpassKjøpte en ergobaby med nyfødtinnlegg og en bilstol recaro privia med base.. var vel 1700,- kr avslag ca..
God morgenGod morgen damer.hva er planene for i dag?
Har fridag, så skal prøve meg på spinning og litt bekkenøvelser.. må vel gå halvveis i timen som sist, men litt er bedre enn ingentingGod morgen damer.hva er planene for i dag?
Åh... har dere ikea nært. Her har jeg "bare" 5 t å kjøre til nærmesteGod morgen. Sitter å venter på å komme inn til legen nå. Så skal jeg på IKEA senere med ei vennine
. Du da?
Men bra å styrke bekkenet. Håper det går bedre denne gangenHar fridag, så skal prøve meg på spinning og litt bekkenøvelser.. må vel gå halvveis i timen som sist, men litt er bedre enn ingentingenn du da?
Jada.. jeg går når bekkenet ikke tåler mer.. godt å bli litt andpusten uansett.. klarer ikke gå raske turer desverreMen bra å styrke bekkenet. Håper det går bedre denne gangen![]()
Det ligger 2 i Oslo, ca 1-1,5 time kjøring og 2 timer til den i svergieÅh... har dere ikea nært. Her har jeg "bare" 5 t å kjøre til nærmesteskal strikke litt til på votten i håp om å bli ferdig. Kanskje vaske litt hus. Så ikke noe morro på dagen. Skal scrappe litt senere i kveld
lage noen after eight bokser i julegave
![]()
Du kommer deg dit å hjem igjen før jeg kommer frem haha ... ja blir litt mer personligDet ligger 2 i Oslo, ca 1-1,5 time kjøring og 2 timer til den i svergie. Spennende
. Koselig med hjemmelaget gaver
![]()
Kjenner til den. tok en stund før jeg ble bra igjen etter fødselen :/Jada.. jeg går når bekkenet ikke tåler mer.. godt å bli litt andpusten uansett.. klarer ikke gå raske turer desverre