Felles skravle 2015

God morgen! Gikk på en smell igår på jollyroom.. masse gode tilbud hele uken og fri frakt ;-)

Kjøpte en ergobaby med nyfødtinnlegg og en bilstol recaro privia med base.. var vel 1700,- kr avslag ca..

Må vel nevne at dette er første kjøpet til babyen, så kiler litt i magen.. (stor handling for min del..)

God morgen damer. :D hva er planene for i dag?

God morgen damer. :D hva er planene for i dag?
Har fridag, så skal prøve meg på spinning og litt bekkenøvelser.. må vel gå halvveis i timen som sist, men litt er bedre enn ingenting :-) enn du da?

God morgen:). Sitter å venter på å komme inn til legen nå. Så skal jeg på IKEA senere med ei vennine;). Du da?
Åh... har dere ikea nært. Her har jeg "bare" 5 t å kjøre til nærmeste ;) skal strikke litt til på votten i håp om å bli ferdig. Kanskje vaske litt hus. Så ikke noe morro på dagen. Skal scrappe litt senere i kveld ;) lage noen after eight bokser i julegave :D

Åh... har dere ikea nært. Her har jeg "bare" 5 t å kjøre til nærmeste ;) skal strikke litt til på votten i håp om å bli ferdig. Kanskje vaske litt hus. Så ikke noe morro på dagen. Skal scrappe litt senere i kveld ;) lage noen after eight bokser i julegave :D
Det ligger 2 i Oslo, ca 1-1,5 time kjøring og 2 timer til den i svergie:). Spennende:). Koselig med hjemmelaget gaver:)

Back
Topp