Lillefrø15
Forumet er livet
Jeg åElskar lilla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg åElskar lilla![]()
Nei, lett for det daNei,<ikke spist, og ikke planer.
Spist litt potetsticks da. Ikke egentlig "lov" i midtuke, men formen er laber.... åpnet posen i går, da holder den jo ikke til helga...
Eg valgte lillaHvilken farge tok du?
Takk takk... har greid dagsmålet så skal jo i prinsippet gå.
Lykke til![]()
Den er jo kjempe pen daEg valgte lilla![]()
Absolutt! Einaste minuset er at den blei veldig glatt oppå saueskinnet i vogna. Men mulig eg ikkje treng det under når det er ull i posenDen er jo kjempe pen dagode poser er det også
Tror ikke detAbsolutt! Einaste minuset er at den blei veldig glatt oppå saueskinnet i vogna. Men mulig eg ikkje treng det under når det er ull i posen![]()
Får ta å teste detTror ikke detposen holder nok godt på varmen.
Har festet selene i vi. Da holder den deg rolig. Har sån antiskli greier under posen orginalt på den jeg har. Ligger på sauskinn, men det er en dunposeFår ta å teste detså slepp mini å skli ut av vogna
![]()
Hjem, inn døra og rett i seng! NattaUff da.
Høres slitsomt ut
Ja, det skjønner jeg.. Håper du får sovet i nattLitt irritert på mannen nå.
For en gangsskyld kom jeg meg i dusjen tidlig, og i seng.
Han kommer ned og skal "bare" på do.
Kjenner jeg han rett blir han sittende lenge, og han vet jeg har sove alt for lite alt for mange netter på rad, jeg skal tidlig opp og på jobb i morgen, jeg har migrene, og at jeg ikke vil klare å sovne når jeg blir liggende å vente på han
NattaHjem, inn døra og rett i seng! Natta![]()
God natt. Skal finne sengen her også nåHjem, inn døra og rett i seng! Natta![]()
Spennende daJeg prøver å holde meg til fredag. Er da 9 Dpo
. Er bare 6 i dag
. Mannen reiser bort på søndag og kommer hjem fredag
. Ikm er fredag hvert fall
![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen