Det holder det i grunn ja.Heldig du som "bare" har et sykt barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det holder det i grunn ja.Heldig du som "bare" har et sykt barn![]()
Hørtes heftig utIkke lett å selv være syk når man må:
- Opp med barna
- Kjøre eldsten på skolen
- Rask tur innom butikken for å kjøpe brød
- Kjøre tilbake til skolen med matpakkene til eldsten
- Sitte ned i 5 minutter
- Dra til legen med minsten.
Itillegg har jeg bare sover 4 timer i natt
UffIkke lett å selv være syk når man må:
- Opp med barna
- Kjøre eldsten på skolen
- Rask tur innom butikken for å kjøpe brød
- Kjøre tilbake til skolen med matpakkene til eldsten
- Sitte ned i 5 minutter
- Dra til legen med minsten.
Itillegg har jeg bare sover 4 timer i natt
God morgenGod morgen
Ny uke, denstarter med sykt barn
Huff da... du har liksom fått litt ekstra oppå alt av plager som er gravid relatert...Hadde det ennå bare vært magen og ikke bekkenløsning, oppkast, sure oppstøt, neseblod, hoste og snørr fra en annen dimensjon så hadde det vært greit![]()
Tror ikke det er så mange som er med å kjemper denne mnd. Jeg ligger på 26 og alle bak meg er heller ikke i ruteJa, det krever litt det også, når flere vil være med![]()
Hvordan er formen din i dag da? Blitt bedre?Det hørtes ikke godt ut, nei
Ikke bra, men bedre. Så jeg klarer meg på jobb, men gleder meg til å legge meg i kveld...Hvordan er formen din i dag da? Blitt bedre?
Det er forståelig. I dag skal jeg pakke inn adventskalenderen til frøkena.Ikke bra, men bedre. Så jeg klarer meg på jobb, men gleder meg til å legge meg i kveld...
Det gjør jeg ogsåDet er forståelig. I dag skal jeg pakke inn adventskalenderen til frøkena.gleder meg til jula starter
![]()
Jeg burde gjøre det jeg også,for å få en oversikt over hvor mye jeg mangler. Jeg fant ikke en passende pakke lego chima til å ha i noen av pakkene til eldste, så jeg vet jeg mangler en del til ham, og har nok ikke nok til henne heller enda,men nærmer meg for beggeDet er forståelig. I dag skal jeg pakke inn adventskalenderen til frøkena.gleder meg til jula starter
![]()
Nei, de sier man må være der i 3 dager.., men jeg har da hørt om de som får dra hjem før... Siden det er andre ungen kan det jo hende om alt går som det skal. Vi skal feire julaften 20/12 i år, så blir ikke stor ståhei på selve julaften uansett hvor jeg er.Så koselig. Blir den beste julegaven
. Får du reise hjem til jul tror du?
![]()
Mildt sagtHuff da... du har liksom fått litt ekstra oppå alt av plager som er gravid relatert...
Nei, ikke santTror ikke det er så mange som er med å kjemper denne mnd. Jeg ligger på 26 og alle bak meg er heller ikke i rute![]()
Ja, gleder meg til å begynne å pynteDet er forståelig. I dag skal jeg pakke inn adventskalenderen til frøkena.gleder meg til jula starter
![]()
OkiNei, de sier man må være der i 3 dager.., men jeg har da hørt om de som får dra hjem før... Siden det er andre ungen kan det jo hende om alt går som det skal. Vi skal feire julaften 20/12 i år, så blir ikke stor ståhei på selve julaften uansett hvor jeg er.
Det er koselig å starte littDet gjør jeg også![]()
Her går det i puslespill, biler og litt godteri som blir på lørdager.Jeg burde gjøre det jeg også,for å få en oversikt over hvor mye jeg mangler. Jeg fant ikke en passende pakke lego chima til å ha i noen av pakkene til eldste, så jeg vet jeg mangler en del til ham, og har nok ikke nok til henne heller enda,men nærmer meg for begge