Felles skravle 2015

Ikke lett å selv være syk når man må:
- Opp med barna
- Kjøre eldsten på skolen
- Rask tur innom butikken for å kjøpe brød
- Kjøre tilbake til skolen med matpakkene til eldsten
- Sitte ned i 5 minutter
- Dra til legen med minsten.

Itillegg har jeg bare sover 4 timer i natt
Uff:(. Det er ikke noe særlig.. Misunner deg ikke❤️

Hadde det ennå bare vært magen og ikke bekkenløsning, oppkast, sure oppstøt, neseblod, hoste og snørr fra en annen dimensjon så hadde det vært greit:D
Huff da... du har liksom fått litt ekstra oppå alt av plager som er gravid relatert...

Det er forståelig. I dag skal jeg pakke inn adventskalenderen til frøkena. :) gleder meg til jula starter :D
Jeg burde gjøre det jeg også,for å få en oversikt over hvor mye jeg mangler. Jeg fant ikke en passende pakke lego chima til å ha i noen av pakkene til eldste, så jeg vet jeg mangler en del til ham, og har nok ikke nok til henne heller enda,men nærmer meg for begge

Så koselig:). Blir den beste julegaven:D. Får du reise hjem til jul tror du?:)
Nei, de sier man må være der i 3 dager.., men jeg har da hørt om de som får dra hjem før... Siden det er andre ungen kan det jo hende om alt går som det skal. Vi skal feire julaften 20/12 i år, så blir ikke stor ståhei på selve julaften uansett hvor jeg er.

Nei, de sier man må være der i 3 dager.., men jeg har da hørt om de som får dra hjem før... Siden det er andre ungen kan det jo hende om alt går som det skal. Vi skal feire julaften 20/12 i år, så blir ikke stor ståhei på selve julaften uansett hvor jeg er.
Oki:). Nei, det skjønner jeg:). Greit å feire tidligere da:). Jeg var vel på sykehuset 4 dager når min ble tatt med hastesnitt.. Tok du keisersnitt med eldste også?

Jeg burde gjøre det jeg også,for å få en oversikt over hvor mye jeg mangler. Jeg fant ikke en passende pakke lego chima til å ha i noen av pakkene til eldste, så jeg vet jeg mangler en del til ham, og har nok ikke nok til henne heller enda,men nærmer meg for begge
Her går det i puslespill, biler og litt godteri som blir på lørdager.

Back
Topp