Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Tidlig oppe du erGod morgen
Hei hei... hva skal du gjøre i dag ?God morgen alle!![]()
God morgen. Tidlig oppe du er![]()
Snart klar til å kjøre frøkena i bhg her også, må bare vente til kl nærmer seg halv. I dag sier ff at el ikke har vært selv om el test var positiv på fredag å negativ på lørdag.. skjønner ingenting jeg. Må nok ta ny el test i dag...Var ferdig påkledd jeg, nå er ungene også det så nå drar vi. Mannen dro for en time siden
Hadde det ennå bare vært magen og ikke bekkenløsning, oppkast, sure oppstøt, neseblod, hoste og snørr fra en annen dimensjon så hadde det vært greitDet skjønner jeg godtikke så lett å gjøre så mye oppussing med små barn i hus. Og ikke så mye lettere med stor mage
![]()
Vi fikk avslag på forsikringen, så får ikke en krone. Dvs at vi kunne startet oppussingen i august og sluppet å leie inn like mye folk som vi har vært nødt til nå. Vi hadde 300.000 til oppussing, det er allerede tomt... Vi har ennå mye som MÅ bli tatt.. Fysj....Høres fryktelig dyrt ut.
Hvor mye av dette er det dere får dekt av denne forsikringen?
Termin 4. Januar, planlagt KS 22. Desember. 28 dager igjen....Det tror jeg pånår er termin?
Dét blir det!Såpass, får håpedet blir bra til slutt
Ja, det krever litt det også, når flere vil være medkan henge på her også. mener det er 930 i dag for å holde dagsmålet ca. da er det nok med ca 40 innlegg pr dag for å greie 1200... men man må holde seg på topp 30 også
UsjMannen er fortsatt fryktelig syk, jeg er fremdeles syk og frøkna har jeg misstanke om har øyekatar...
Tror jeg blir hjemme fra jobb i dag og pleier meg selv og så bytter mannen og meg på frøkna.
Så koseligTermin 4. Januar, planlagt KS 22. Desember. 28 dager igjen....
Heldig du som "bare" har et sykt barnGod morgen
Ny uke, denstarter med sykt barn
Det hørtes ikke godt ut, neiIkke lett å selv være syk når man må:
- Opp med barna
- Kjøre eldsten på skolen
- Rask tur innom butikken for å kjøpe brød
- Kjøre tilbake til skolen med matpakkene til eldsten
- Sitte ned i 5 minutter
- Dra til legen med minsten.
Itillegg har jeg bare sover 4 timer i natt