Felles skravle 2015

Håper det går fremover.
Kommer dere til å bli ferdig til babyen kommer?
Vi krysser fingrene for det. Holdt på 14 timer i går og 9 i dag. Rart jeg ennå ikke har født:p har blitt lovt at kjøkkenet er på plass hvertfall. Spørsmålet er om vi rekker nytt gulv og smartpanel på veggene. Også er det sykt lang leveringstid på verandadøra og vinduene i stua som ikke var lagerført og de er ventet inn onsdagen før den mandagen som ungen kommer....

Bytte vinduer også.... Vi har nettopp startet... Ikke lett med en ettåring i hus og høygravid:eek:
Det skjønner jeg godt :) ikke så lett å gjøre så mye oppussing med små barn i hus. Og ikke så mye lettere med stor mage :)

Vi krysser fingrene for det. Holdt på 14 timer i går og 9 i dag. Rart jeg ennå ikke har født:p har blitt lovt at kjøkkenet er på plass hvertfall. Spørsmålet er om vi rekker nytt gulv og smartpanel på veggene. Også er det sykt lang leveringstid på verandadøra og vinduene i stua som ikke var lagerført og de er ventet inn onsdagen før den mandagen som ungen kommer....
Høres fryktelig dyrt ut.
Hvor mye av dette er det dere får dekt av denne forsikringen?

Sitter og vingler mellom tre alternativer.

Jeg er langt i fra frisk.
Vondt i halsen, hoster så jeg får hodepine, sliten og vondt i hele kroppen. Ingen feber selv om det kjennes slik ut.
Jeg kan i morgen

1. Bli hjemme og være syk sammen med mannen som er minst like ille. Vi må bare bli enige om hvem som kjører frøkna til barnehagen og henter 30 km hver vei..

2. Dra på jobb, få unna det som er viktig og dersom formen blir virkelig ille dra hjem tidlig (med frøkna) på syk resten av dagen

3. Jobbe hele dagen

Jeg har ca samme symptimer, bare ikke så ikke. Jeg hoster ikke så mye, hodepinen har jeg av meg selv...
I tillegg er jeg kvalm. Eldstemann sa fra at han var kvalm like før leggetid, så jeg frykter at det blir sykt barn, i så flal tar jeg den glatt, go ellers vurderer jeg fortløpende frem til avreise i morgen om jeg er i stand til å dra på jobb. Ikke noe som haster, men drar jo om jeg er frisk

Jeg har ca samme symptimer, bare ikke så ikke. Jeg hoster ikke så mye, hodepinen har jeg av meg selv...
I tillegg er jeg kvalm. Eldstemann sa fra at han var kvalm like før leggetid, så jeg frykter at det blir sykt barn, i så flal tar jeg den glatt, go ellers vurderer jeg fortløpende frem til avreise i morgen om jeg er i stand til å dra på jobb. Ikke noe som haster, men drar jo om jeg er frisk
Huff.. håper dere blir friske :)

God bedring til dere som er syke❤️. Jeg var syk for en uke siden:(. Hoster fortsatt:o

Jeg har noe som haster på jobb, det er derfor jeg ikke bare vurderer å være hjemme.
Men må liksom også tenke på faren med å smitte mine kollegaer og lille gutt i magen....

Masse god bedring til deg og dine

Da har vi kommet oss hjem igjen :) hatt det kjempe fint. Hvordan har deres helg vært?
Så bra dere har hatt det fint.

Vi har hatt en fin helg , jeg har vært på date med mannen, vært på lærelage kortverksted hos svigermor sammen med mine svigerinner, s har vi hatt familietid med min mammaog nevøen min somhar vært her siden torsdag.

Skryte av poden skal jeg også;)
Han var nemlig invitert på aquaparty av hansomdriver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altsåmye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.

*stoltmamma*

Så bra dere har hatt det fint.

Vi har hatt en fin helg , jeg har vært på date med mannen, vært på lærelage kortverksted hos svigermor sammen med mine svigerinner, s har vi hatt familietid med min mammaog nevøen min somhar vært her siden torsdag.

Skryte av poden skal jeg også;)
Han var nemlig invitert på aquaparty av hansomdriver badeland, det er egentlig et arrangement for ungdommer fra 10-15 år. Vel poden dro, ble med på triksekonkuranse fra 3meteren og vant!!!!De var 15 stk som trikset fra 3 m, de andre var altsåmye større enn poden-
Han tok backflip og en eller anne flip til med helskru og fikk 10 fra alle de 5 dommerne.

*stoltmamma*
Det har du god grunn til å være stolt mamma :D så flink han er :)

Da blir det ikke mye avslapning :P
Hun er veldig full av energi og i trassalderen...
Hun har virkelig vist at hun har kjedet seg i dag hvor vi bagge har vært syke

Tror muligens det blir alt. 2..
Jeg får meg ikke til å gå jeg når jeg først er kommet meg dit. Da piner jeg meg igjennom dagen

Back
Topp