Molly
Med lille spira i magen <3
Stilig kakeMen det er ikke julete...
Er sjokoladekake, jeg, men bruker gjerne fond oppå.
Denne lagde jeg i fjor, er sjokoladekake inni
Vis vedlegget 89170
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig kakeMen det er ikke julete...
Er sjokoladekake, jeg, men bruker gjerne fond oppå.
Denne lagde jeg i fjor, er sjokoladekake inni
Vis vedlegget 89170
Ikke spesielt i grunnHeisann! Noe liv her i dag?
TakkStilig kake![]()
Kjempe fin
![]()
Ingen aning, har akkurat kommet..Heisann! Noe liv her i dag?
Travel på jobb idag! Nå står krydderkake i ovnen og lukter jul! Lager to, siden jeg skal ha med en bort i helga og tenkte det var fint å ha litt i frysern.. og smake selv i kveld ;-) nam! Dere gjør i kveld?
Huff da..! Finne på noe som muntrer deg opp da kanskjeIngen aning.
Gjemmer meg bort kanskje, er i et fryktelig dårlig humør
Er sur på en måte som gjør at jeg har lyst til å være det...Huff da..! Finne på noe som muntrer deg opp da kanskje![]()
Skjønner.. da er det bare å gjemme seg bort eller gå en tur aleneEr sur på en måte som gjør at jeg har lyst til å være det...
Tror det er noe med hormoner og slikt..
Har ikke lyst til å gjøre noe muntert, dog barna gjør det de kan for å få mamma i bedre humør![]()
Ååå, jeg har også lyst på vafler...God kveld damerher skal mannen lage vaffel til oss og vi bare kooooser oss... enn der?
Send mannen...Ååå, jeg har også lyst på vafler...
Hmmm, dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har aldri sendt mannen ut for å kjøpe noe som helst fordi jeg har lyst på det og mangler hvetemel![]()
Skal mannen lage blir det ikke ferdig før i morgen tidligSend mannen...syns han kan lage for deg også
![]()

".Hihi... han er jo snill selv om han ikke lager vaffelSkal mannen lage blir det ikke ferdig før i morgen tidlig
Gikk ut på kjøkkenet der mannen stod og ryddet, og tok seg av barna.
(Jeg er da gravid og fortjener fri).
Så på han mer store øyne og sa "heeeeiii, kjære".
Han ser på meg, tar tak i vannkokeren, fyller opp og spør meg hvilken te jeg har lyst på..
Sier meg fornøyd med det![]()
Han er veldig snillHihi... han er jo snill selv om han ikke lager vaffel![]()
Det er braHan er veldig snill![]()
Namm krydderkake er så godtTravel på jobb idag! Nå står krydderkake i ovnen og lukter jul! Lager to, siden jeg skal ha med en bort i helga og tenkte det var fint å ha litt i frysern.. og smake selv i kveld ;-) nam! Dere gjør i kveld?
God kveld Kengu!God kveld![]()