Felles skravle 2015

Flink du er:) blitt liiiiite trening på meg :/
Jo, takk.. vant til å trene mye mer, men nå orker jeg så lite. Veldig fornøyd med at jeg klarer å trene 1×uka, men hadde ikke gått om jeg ikke hadde vært sykemeldt.. og varer vel ikke så lenge..

Hmmm fikk lyst til å bake krydderkake imorra.. noen som har noen gode oppskrifter?

Jeg går så snart jeg får dette budsjettet til å stemme....
Er det regnskapsfirma hvor du gjōr budsjett for andre? Eller på ei ōkonomiavd i et selskap du har interne budsjetter?

Jeg liker ikke så godt budsjetter og regnskap. Liker bedre finans og makro/mikro øk:) bra noen er god på det

Jeg er regnskapsfører.

Og skal bare registrerte et budsjett jeg har mottatt, så det blir med på rapporten, men det blir feil svar stadig vekk. Trooor jeg har det nå....

Uhorvelig trøtt i dag.
Ting går alt for tregt på jobb.
Er egentlig veldig glad eldsten skal ut å ha det gøy i dag og vi bare har et barn hjemme.

Har hentet frøkena fra bhg. Har hentet henne 2 dager på rad nå pga at hun er sur og virker sliten. Kommer hjem og formen er fin fin... enn så lenge ;)

Skremmende holdninger til barneforsikringer inne på generelt. Hva vis noen er i bilulykke som 17-18 åring og blir uføre resten av livet. Uten forsikring blir de jo "minstepensjonister" resten av livet. Forsikring er viktig!!
Skjønner ikke de som mener det er tull og at "økonomer lurer oss til å tro vi trenger det". Er helt skremt.

Vi voksne trenger og forsikring.
Jeg har 26 000 kr utbet i mnd. Det får jeg og om jeg er sykemeldt i 12mnd. Men den 13mnd går man over på Arbeidsavklaringspenger, kun 66% og maks 349 000kr året. Etter 4 år ytterligere ned (varig/midlertidig ufør).
Hadde jeg ikke forsikret meg(inntekten min) så hadde jeg jo aldri klart meg!

Skremmende holdninger!

Våre er forsikret. Om andre vil ta den risikoen for sine unger, så håper jeg for ungene sin del at de ikke trenger den.

Vi har forsikring på store og små

Back
Topp