I overleppen. Tråden inne i munnen som er rykket avHvor er det hun har slått seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I overleppen. Tråden inne i munnen som er rykket avHvor er det hun har slått seg?
Er nok ikke noe behov for den sånn egentlig, så det går nok bra. Vondt nå med en gang kunI overleppen. Tråden inne i munnen som er rykket av
Vel, de syr jo babyer med hareskår der, så det burde være fult mulig.I overleppen. Tråden inne i munnen som er rykket av
Det er braEr nok ikke noe behov for den sånn egentlig, så det går nok bra. Vondt nå med en gang kun
Ja.. likte bare dårlig at hun blør enda..Vel, de syr jo babyer med hareskår der, så det burde være fult mulig.
Min store søster falt også av sykkelen når hun var liten og måtte sy litt i overleppen, og noe arr syns ikke i dag..
Dette kommer til å gå så bra skal du se.
Ting er bare ille nå
Det skjønner jegJa.. likte bare dårlig at hun blør enda..
Ble i allefall forvirraJepp
Vart du skræmt no![]()
Det gjorde ikke jeg heller første gang.Ble i allefall forvirraså ikke den komme
![]()
Overleve han å bli skutt i hodet?Det gjorde ikke jeg heller første gang.
Elsker det når filmer helt brått og plutselig snur![]()
Det husker jeg faktisk ikke..Overleve han å bli skutt i hodet?![]()
Vært veldig stille i hele dag i grunn.Henslengt på sofaen etter masse pølser og kaker, og flere bursdagsgaver
Blir nok tidlig kvelden på meg her i dag.
Er det noe liv her i kveld da?![]()
Vært veldig stille i hele dag i grunn.
Mm, kaker hørtes godt ut. Hvilke kaker har du spist?
Ååh, ostekake! En av favoritteneVar litt forskjellig å velge i. Brownies, kringler, ostekake, rullekake
Fristet egentlig ikke så mye pga kvalmen da
Men kringla til tanta til samboer er bare helt magisk, så måtte jo smake et stykke![]()
Er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her.Henslengt på sofaen etter masse pølser og kaker, og flere bursdagsgaver
Blir nok tidlig kvelden på meg her i dag.
Er det noe liv her i kveld da?![]()
Må du skrive søknad om det? Er det ikke bare sende en epost til rådgiveren deres i banken da? Eller ta en tlf?Er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her.
Sitter og prøver å fylle ut en søknad på refinansinering av boliglånet..
Vi skal refinansiere fra banken til statenspensjonskasse (spk) siden de har mye lavere rente, og da må vi sende inn en søknad til spk elektroniskMå du skrive søknad om det? Er det ikke bare sende en epost til rådgiveren deres i banken da? Eller ta en tlf?