Vi har også alltid half and half..En halv heavy heaven og en halv stars or stripes som ikke heter det lenger![]()
Den ene halvdele er heavy heaven, den andre verieres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også alltid half and half..En halv heavy heaven og en halv stars or stripes som ikke heter det lenger![]()
Jeg er sliten og mett etter familieselskap, så skal ligge på sofaen resten av kveldenHva skal dere finne på i kveld da?
Den synes jeg er utrolig braFight clubsett den?
http://www.sia-homefashion.com/collections.htmlHar du link?
SIA får meg bare til å tenke på Sentralsykehuset i Akershus![]()
Der var det mye fint
ikke rart, så mye kake som du spisteJeg er sliten og mett etter familieselskap, så skal ligge på sofaen resten av kvelden![]()
Jeg hadde aldri klart å bo slikDen synes jeg er utrolig braEn av favorittene!
Jeg vetikke rart, så mye kake som du spiste![]()
Ikke jeg hellerJeg hadde aldri klart å bo slik![]()
Det at man ikke hadde klart å bo slik er en ting..Jeg hadde aldri klart å bo slik![]()
Holder påDet at man ikke hadde klart å bo slik er en ting..
Å like filmen er en helt annen.
Holder du på å se filmen nå, eller er du ferdig med den?
Var dere i samme selskap?ikke rart, så mye kake som du spiste![]()
Uff, ja det er nok vondt stakkar litaNå når jeg ser i på leppen til frøkena har strengen oppe i leppen gått av. Ikke rart hun har vondt og er irritabel
Gled deg til sluttenHolder påliker filmen så langt. Og brad pitt er kjekk som vanlig
![]()
Ja har kontaktet legevakta for å høre hva de mener nå.. så venter på at legen skal ringeUff, ja det er nok vondt stakkar lita![]()
Er ca 40min igjenGled deg til slutten![]()
Masse lykke til.Ja har kontaktet legevakta for å høre hva de mener nå.. så venter på at legen skal ringe
Det kommer seg sikkert... vet ikke helt hvordan det er å sy det tilbakeMasse lykke til.
Håper hun snart får det bedre
Hvor er det hun har slått seg?Det kommer seg sikkert... vet ikke helt hvordan det er å sy det tilbake