Molly
Med lille spira i magen <3
Hva skal dere finne på i kveld da?Venter på at mannen skal komme hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere finne på i kveld da?Venter på at mannen skal komme hjem![]()
Slappe av. Har ikke så mye planer. Har en frøken som ikke er helt i form :/Hva skal dere finne på i kveld da?
Ser film på nettflix, og nettopp spist en hel agurk med dipp, i mangel på annet å spiseHallo damer!Hva gjør dere i dag?
Uff ikke noe greit med en frøken som ikke er i form. God bedring <3Slappe av. Har ikke så mye planer. Har en frøken som ikke er helt i form :/
Oooh namm, det hørtes godt utSer film på nettflix, og nettopp spist en hel agurk med dipp, i mangel på annet å spise![]()
Fight clubOooh namm, det hørtes godt utSnart pizzabakeren her! Hvilken film ser du?
Takk, hva skal du gjøre i kveld?Uff ikke noe greit med en frøken som ikke er i form. God bedring <3
Sett den filmen flere gangerFight clubsett den?
Har hodepine, så for det meste slappe av.Hva skal dere finne på i kveld da?
Har faktisk ikke sett den før, men i følge sambo er den bra. Så da satt jeg på da!Sett den filmen flere ganger![]()
Jeg syns den er veldig braHar faktisk ikke sett den før, men i følge sambo er den bra. Så da satt jeg på da!![]()
Ikke alt som er billigere der ser jeg.Jeg har lagt min elsk på SIA jegDe har mye juleting på sommeren også.
Ja, det er dyrt, men det er de merkene de føret.
Dog, det er billigere der enn om man skulle ha kjøpt tilsvarende varer på for eksempel glassmagasinet.
Juleting er forresten enda billigere på sommeren![]()
Her venter vi på peppesOooh namm, det hørtes godt utSnart pizzabakeren her! Hvilken film ser du?
Hva er SIA?Ikke alt som er billigere der ser jeg.Jeg har lagt min elsk på SIA jeg
Åh yummi! Hvilken pizza? Favoritten her er stars or stripes. Eller forresten, sist jeg var der hadde den byttet navnHer venter vi på peppes![]()
Ett merke, de har mye fint.Hva er SIA?
En halv heavy heaven og en halv stars or stripes som ikke heter det lengerÅh yummi! Hvilken pizza? Favoritten her er stars or stripes. Eller forresten, sist jeg var der hadde den byttet navn![]()
Akkurat det vi alltid bestillerEn halv heavy heaven og en halv stars or stripes som ikke heter det lenger![]()
hehe såpass ja.Akkurat det vi alltid bestiller![]()
Ett merke, de har mye fint.