Felles skravle 2015

Da er jeg i seng.
Natta

Husker jeg aldri greide og si nei røde dager! Så nå gleder jet meg veldig til og bare kose meg med familien hele jula, påsken osv :D

Skjønner du skal det ja! Gleder meg til det blir min tur til å ha det :) tenkte jeg skulle jobbe så mye jeg kan, for man vet aldri om hvordan kroppen blir :)

Alt veldig bra her:-) oppe med frøkna her og ser på barne TV:-) der då?

Vært oppe siden 6 i dag og jeg...hehe
Sitter og slapper av på sofaen men vofsen og mannen fortsatt sover :)
Og prøver å tolke drømme min om firlinger i natt :p haha

Vært oppe siden 6 i dag og jeg...hehe
Sitter og slapper av på sofaen men vofsen og mannen fortsatt sover :)
Og prøver å tolke drømme min om firlinger i natt :p haha
Haha! Det betyr nok heilt sikkert at du får firlingar;) blir livlig i heimen hos deg då;)

Haha! Det betyr nok heilt sikkert at du får firlingar;) blir livlig i heimen hos deg då;)

Får da ikke håpe det :confused::oops:
Tvillinger er greit, men firlinger...hjeeeelp!!! Haha

Får da ikke håpe det :confused::oops:
Tvillinger er greit, men firlinger...hjeeeelp!!! Haha
Ja trur faktisk eg hadde sagt hjelp sjølv då:p men har alltid hatt lyst på tvillingar då:D
Skal du gjere noko spennande i dag då?

Ja trur faktisk eg hadde sagt hjelp sjølv då:p men har alltid hatt lyst på tvillingar då:D
Skal du gjere noko spennande i dag då?

Tvillinger hadde vært gøy, men tror ikke mannen er enig med meg...hehe

I dag skal jeg bake krydderkake, også skal vi i bursdag til svigerinna mi :)
Du da?

Edit:
Fant en tolkning på firlinger :p

"For å se firlinger i drømmen din, representerer helheten. Du er nær å bli hvem du virkelig ønsker å være. Det blir ro og fred etter en periode med mye kaos og problemer."

(Har skjedd mye i livet mitt i mange år, som ikke er bare positivt. Den jeg alltid har ønsket å være, er en mamma:))

Last edited:
Tvillinger hadde vært gøy, men tror ikke mannen er enig med meg...hehe

I dag skal jeg bake krydderkake, også skal vi i bursdag til svigerinna mi :)
Du da?

Edit:
Fant en tolkning på firlinger :p

"For å se firlinger i drømmen din, representerer helheten. Du er nær å bli hvem du virkelig ønsker å være. Det blir ro og fred etter en periode med mye kaos og problemer."

(Har skjedd mye i livet mitt i mange år, som ikke er bare positivt. Den jeg alltid har ønsket å være, er en mamma:))
Så koselig tolkning:-) den likte eg:D

Oppdatert 07:44

4. onemoretime: 1838
6. Kengu: 1660
11. Lykkeliten: 1405
17. Lilleblomst (Mars2015): 1076
19. EJ: 875
22. Sara: 782
23. Musemor med to små og en i magen: 778
26. trinebeth: 620
30. Fiona84: 538 (ligger 18 innlegg foran 31. plassen)

34. FruJohnsen: 502 (ligger 36 innlegg bak 30. plassen)
53. Twinkle: 300
57. Huleboer: 274
67. Liisjja: 221
78. Molly: 203
92. Gretehelenl: 170

Lovebelly

30. plassen har 538
31. plassen har 520
35. plassen har 483
40. plassen har 402
100. plassen har 160

Når denne dagen er over har det gått 53 % av november, tilsvarende 640 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 24 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :) Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 36 innlegg i snitt per dag (538 / 15 dager), tilsvarende omtrent 1075 innlegg etter 30 dager.

Back
Topp