Syns det er helt greit fra avstand, bare ikke like gira når det blinker og smeller samtidig.Kanskje, men jeg koser meg med torden så den får bare komme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er helt greit fra avstand, bare ikke like gira når det blinker og smeller samtidig.Kanskje, men jeg koser meg med torden så den får bare komme![]()
Eg er også veldig glad i onsdagOnsdage er en fin dag![]()
Trenger ikke å blinke og smelle samtidlig neiSyns det er helt greit fra avstand, bare ikke like gira når det blinker og smeller samtidig.![]()
Men fredager er best synes jegEg er også veldig glad i onsdag![]()
Ja, det er noko spesielt med fredagenMen fredager er best synes jeg![]()
Lykke tilÆææææ tidlig UL i morgen!!!! 7+0
Jeg måtte på do klokka 06.00 og nå ligger jeg i senga, kvalm og får overhode ikke sove. Og jeg er jo såå trøtt![]()
Da har du vært flinkJa kjekt med oppdatering...har nesten skravlet 200 innlegg i går...
hadde jeg aldri trodd... var ca 1980 innlegg da jeg startet dagen...
Det var det det gjorde her nå... men tror det er på tur unnaTrenger ikke å blinke og smelle samtidlig neihar ikke hørt mere enn et smell nå
Så braDet var det det gjorde her nå... men tror det er på tur unna![]()
Helt enig med deg, fredag er bestMen fredager er best synes jeg![]()
Hver dag som går er en dag nærmere baby!Graviditeten har vært helt fantastisk til nå, nå begynner jeg å bli lei å sliten![]()
Ja... tror ikke jeg har skrevet så mye på en dag... men i går var det så koselig her inne at jeg greide ikke legge fra meg tlf så lenge av gangenDa har du vært flink
Helt riktigHver dag som går er en dag nærmere baby!![]()
Ja det ser ut for det. Skal vente litt til å se... har ikke sånn hastverkSå brada blir det brød på deg
![]()
Er ikke noe kjekt når man ikke får soveJeg er så himla lei av de søvnproblemene mine, de er jo verre enn noen gang.
Veldig lurt, klore til seg de innlegga man kan i dødtid!I knowhihi. Får jo ikkje kika innom forumet før i ettermiddag når eg eg ferdig med jobb og babysymjing, så må benytte sjansen no
![]()
Klarer du ikke å legge ifra deg tlf?Ja det ser ut for det. Skal vente litt til å se... har ikke sånn hastverk![]()
Yes it is! Planer for dagen utover jobb?Onsdag